advies a.u.b

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

nardxash

advies a.u.b

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-14 17:07

hallo bokkers ik zo graag advies willen.'de laaste tijd heb ik enorm last van mijn onderbeen in de ochtend het is dan een drukkende pijn en soms kan ik niet meer lopen zoveel pijn doet het.
mijn been is een paar maanden overbelast geweest weet iemand misschien wat dit is

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 17:10

nardxash schreef:
weet iemand misschien wat dit is

Ja, de dokter weet vast wat dit is.

K_im

Re: advies a.u.b

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 17:11

Als je niet meer kan lopen van de pijn wordt het inderdaad wel eens tijd om contact op te nemen met je HA :j

nardxash

Re: advies a.u.b

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-14 17:12

ik heb vandaag de dokter gebeld en morgen kan ik terecht

Thats_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 20:49

nardxash schreef:
hallo bokkers ik zo graag advies willen.'de laaste tijd heb ik enorm last van mijn onderbeen in de ochtend het is dan een drukkende pijn en soms kan ik niet meer lopen zoveel pijn doet het.
mijn been is een paar maanden overbelast geweest weet iemand misschien wat dit is

Je geeft zelf al het antwoord. Er kan wel een onderliggende oorzaak zijn dus dokter is prima echter kun je wel heel erg lang last houden van overbelasting.

nardxash

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-14 20:51

Thats_Me schreef:
nardxash schreef:

Je geeft zelf al het antwoord. Er kan wel een onderliggende oorzaak zijn dus dokter is prima echter kun je wel heel erg lang last houden van overbelasting.[/quote ] je bedoelt een reden wat de overbelasting veroorzaakt maar dat duurt toch niet zo lang