Emily's 30 day shred

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Gerritt

Emily's 30 day shred

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-14 00:50

Hoi allen

Ik lees op facebook veel over het dieetplan van Emily zo'n top/fitness model
De kern ervan is om je lichaam dmv spieren overtollig vet en ongemakken weg te werken ipv van caloriën tellen en jezelf uithongeren.
Het spreekt mij erg aan want de resultaten zijn er goed, zelfs van mensen die ook zoiets hebben van hmm, weer zo'n rot dieet waar je niks mag.
Het neemt een half uur tijd in beslag per dag, je krijgt duidelijk te zien wat je mag eten die dag en wat je moet kopen in de super markt en het duurt maar 30 dagen.
Je moet wel veel eieren en noten eten, gluten en melk word verbannen.

Ik vroeg me dus af of er mensen zijn die dit hebben gedaan of het ook zitten te overwegen. Ik ben zelf de afgelopen 3 jaar best veel aangekomen (15 kg of zo door pil en verwaarloosd eten) dus ik zag al wel downloads staan op piratebay, maarja kan wel uren achter de computer wachten als het toch niks is whaha
Het spreekt me eerlijk gezegd wel aan!

meer informatie: http://www.30dayshred.com.au/
Groetjes!

Winged

Re: Emily's 30 day shred

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 08:47

Ik denk dat je dan net zo goed via youtube de 30 day shred van jillian kan pakken. En zelf er gezond bij eten.

Maar: Na die 30 dagen moet je wel in hetzelfde ritme blijven, anders heb je het er alsnog zo weer aan. (Als je je eetpatronen bijvoorbeeld niet veranderd)

Grapjasjes12

Re: Emily's 30 day shred

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 09:19

Geldklopperij, het zoveelste programma waarbij je slablaadjes moet eten en een workout moet doen. Denk je dat het magie is?

1. Slecht voor de verbranding, op de lange termijn word je dikker
2. Geldklopperij, want je kunt het ook zelf verzinnen

Meer is het niet.