Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Sommige mensen onthouden dingen beter dan andere mensen.

Uiteraard!
)
Ze zitten vaak nog wel ergens in je hoofd, maar de vraag is hoe je ze er weer uit krijgt.
mika11 schreef:Ook een hoop dingen waarvan ik denk, waarom heb ik dat eigenlijk onthouden?![]()
Hele onbelangrijke dingen wat de moeite niet waard is om te weten, kan ik zo navertellen.
En als je het goed beargumenteerd, heb je kans dat je baas het betaald
. Als ik heb gedroomd kan ik me vaak alles levendig herinneren behalve de gezichten van de mensen die in mijn droom voorkwamen
. Mag hopen dat ik nooit word overvallen of dat me anderszins iets overkomt waarbij ik gezichten moet beschrijven. Inney schreef:Wauw, ik heb precies hetzelfde![]()
Ik voel me echt een koe soms. Praten we over vakanties, en weet ik er niks meer vanaf. Voelt heel dom. Ik denk maar altijd dat het normaal is haha.
xNathaliee schreef:Ik ben ook meer van mening dat mijn vriend gewoon een heel goed geheugen heeft. Een keer met tomtom rijden en de volgende keer kan hij er zo blindelings heen.. Is er nog een verklaring voor het feit dat ik ook recente dingen snel vergeet? Ik vind het logisch dat hoe ouder je wordt je minder dingen van toen je klein was kan herinneren, op belangrijke gebeurtenissen na dan, maar zoals met de vakantie is pas 6 maanden terug..