Kappers...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Ryomieko

Kappers...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-14 17:41

Ik krijg toch bijna een trauma aan ze :(

Zaterdag ging ik naar een kapper in de stad, was niet heel tevreden met de kapper waar ik daarvoor ging, dus ik dacht: "Misschien kunnen ze het
hier knippen hoe ik het wil?" De kappers waar ik naartoe ga knippen een of andere manier altijd mijn pony te kort wanneer dat niet de bedoeling
is? Dus daar aangekomen, foto gegeven, helemaal prima, dus ze begint te knippen. En er gaat toch ineens een stuk van mijn pony af, ik dacht
eerst van: "Oke, misschien lijkt het zo en is het eigenlijk helemaal niet zo kort?" en hoe ze het daarna stijlde zag er ook nog wel goed uit.
En dan was ik altijd mijn haar wanneer ik thuis kom, kijken hoe het zit als ik het zelf doe, en ik schrok me toch de pleures, het zag er
gewoon niet uit. M'n pony was gewoon echt te kort. Vind het al erg als m'n pony iets boven me wenkbrauwen zit, maar daar kan ik nog mee
leven, maar dit was gewoon... te erg voor woorden. Mijn ouders waren nog van: "Nee joh, valt wel mee!" maar in geen mogenlijkheid kon
ik tegen mezelf zeggen dat het wel mee viel als ik in de spiegel keek.

De kapper waar ik heen ging was op maandag gesloten, dus dan maar de kapper waar ik voor die kapper altijd heen ging (oke, dat klinkt
verwarrend). En die zagen direct toen ik binnen was dat er zoveel mis was aan m'n haar hoe het geknipt was. En dan heb je uiteindelijk
3 kappers om je heen. Ze vermoeden dat de kapper daar m'n pony te kort dus heeft geknipt, daar van is geschrokken en gewoon gestopt is
met knippen, want stukken waren vergaten, er was aan de achterkant een hap uit mijn haar (ik heb oor-lengte haar.).

Ze hebben achter en bovenop me haar wat dingen goed geknipt, en dan tja, m'n pony was dus nog steeds te kort. Jammer genoeg bestaat
er ook geen wondermiddel dat je haar ineens laat groeien. Dus ze hebben gratis extensions in m'n haar gezet, dus nu is het zeg maar,
a-symmetrisch. Het is nog steeds niet hoe ik het wil, maar wel beter. Maar ik kan niet wachten tot mijn pony weer over m'n wenkbrauwen is
(hoe het altijd is.). Heb gewoon gister zitten janken om m'n haar :'). Gelukkig groeit mijn haar wel super snel, maar toch. Moet morgen
wel weer naar school na 10 weken stage...

De volgende keer dat ik die kapster zie hak ik d'r handjes er van af.
Jullie nog vreselijke verhalen na kapper bezoekjes? :')

Selina

Re: Kappers...

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 17:45

Pas nog een verschrikkelijk bezoekje aan de kapper gedaan.
Ik wilde coupe soleil. Ik had haar tot halverwege m´n rug, lang dus. Ook klit het gigantisch.
Wat doet dat mens? Gaat met zo'n muts met gaatjes werken. En zij hele tijd 'Dit doet gelukkig geen pijn' Uh wat? Zat half te janken. En toen moest het kapje af.. Er bleef een héle pluk achter. En hoe liet ze me de deur uitgaan? Met 3 giga klitten in mijn haar. Thuis die half jankend van de pijn (hoofdhuid was inmiddels zooo geïrriteerd dat ernaar kijken al zeer deed) eruit getrokken en had dus weer giga plukken verloren. Toen bleek ze ook nog uitgeschoten te zijn geweest met verven..
Ramp, ramp, ramp.

Leukertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 17:48

die was zeker ook nog ''in opleiding'' :')

Ryomieko

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-14 17:49

Leukertje schreef:
die was zeker ook nog ''in opleiding'' :')

Als dat zo is hadden ze dat wel even mogen zeggen :')

_Alarm_wlkp

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 17:50

Een reden waarom ik mijn haar zelf knip, verf of blondeer :')
Het nodige materiaal in de kappersgroothandel halen en geen problemen xD

Snollygoster

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 17:50

Ik heb al vaak genoeg een harde les geleerd door nooit een kapsel via foto's te kiezen :')
De persoon op de foto staat meestal goed met het kapsel, echter kan jij dit niet op jezelf zien, maar aangezien jij het op de foto mooi vindt denk je dat het bij jezelf ook wel mooi zal zijn. Maaaaaar dan kom je vaak teleurgesteld terug omdat het toch niet zo mooi blijk te zijn, of niet exact hetzelfde als op de foto is.

Jij heb je eigen interpretatie van die foto, en kappers dus ook. Dat jij een foto op een bepaalde manier ziet wil daarom dus nog niet zeggen dat je kapper de foto op dezelfde manier als jou ziet :)

Wel jammer van je haar, dat is echter wel een kappersfout :=
Laatst bijgewerkt door Snollygoster op 10-02-14 17:55, in het totaal 1 keer bewerkt

Ryomieko

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-14 17:53

Snollygoster schreef:
Ik heb al vaak genoeg een harde les geleerd door nooit een kapsel via foto's te kiezen :')
De persoon op de foto staat meestal goed met het kapsel, echter kan jij dit niet op jezelf niet, maar aangezien jij het op de foto mooi vindt denk je dat het bij jezelf ook wel mooi zal zijn. Maaaaaar dan kom je vaak teleurgesteld terug omdat het toch niet zo mooi blijk te zijn, of niet exact hetzelfde als op de foto is.

Jij heb je eigen interpretatie van die foto, en kappers dus ook. Dat jij een foto op een bepaalde manier ziet wil daarom dus nog niet zeggen dat je kapper de foto op dezelfde manier als jou ziet :)

Wel jammer van je haar, dat is echter wel een kappersfout :=

Het is altijd goed geknipt, alleen mijn pony soms wat te kort, maar ik dacht, laat ik is kijken hoe ze het daar knippen.
Slechtse fout die ik heb gemaakt.

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 17:56

Ik zeg voortaan altijd minder dan ik eraf wil :P
Wilde er nu 10 cm vanaf en dát heeft ze als enige goed gedaan.