al 5 jaar lang problemen met benen? wat is er aan de hand?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

othelloster

al 5 jaar lang problemen met benen? wat is er aan de hand?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-14 20:42

Hallo bokkers,

aan mijn knieen is niks te zien alles is goed, de arsten vragen zich dan ook waar het vandaan komt,
Ik wil dit toch wel even graag van mij afschrijven.
Ik zit al 5 jaar lang met problemen met mijn benen.
Al ontelbaar veel onderzoeken gehad maar ze vinden het maar niet,
Mijn klachten zijn in mijn benen:
- continu onbeperkt pijn in mijn rechter maar ook linker knie,
- ik zak regelmatig door mijn enkel en knie
- mijn benen zitten altijd onder de blauwe plekken
- het is een zeurende, stekende en ondragelijke pijn
- en ga zo maar door..
de onderzoeken die ik tot nu toe heb gehad is:
- rongtenfoto´s
- bloed onderzoeken
- 5 x fysiotherapie gehad maar leverde niks op,
- meer dan 12 x bij de HA gezeten.
- reuma, onstekingen, patella femorale pijnsyndroom, groeipijn, overbelasting en iets kapot is allemaal uitgesloten, dat is het dus allemaal niet,

na al die verschillende arsten, onderzoeken en therapieën, ben ik er ondertussen wel klaar mee,
ik wordt gek van de pijn, ik mag niet naar pijnstillers grijpen, ze kunnen niks tegen de pijn doen, en ik ben ten einde raad en alles wordt me afgenomen wat ik leuk vindt om te doen omdat ik het gewoon weg niet kan,
Ik heb mijn ijzergehalte te laag maar dat komt wel goed,
Heeft er iemand enig idee wat het is of wat ik kan doen om de pijn wat minder te maken,
Ik mag van de dokter alles doen maar het gaat gewoon niet, en het na 10 meter rennen zak ik al door mijn benen,
Weet iemand misschien wat het is,
Ik ben namelijk ten einde raad en wordt gewoon radeloos van de pijn..
Alvast hartelijk bedankt en respect als je dit hele verhaal hebt gelezen!

othelloster

Re: al 5 jaar lang problemen met benen? wat is er aan de hand?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-14 20:52

Is er iemand misschien'

puppy1128

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-14 20:57

Zelfde met mijn rechter enkel... Tig verschillende dingen gehoord, te lange enkelbanden, het zijn mijn pezen, en laatst wat ik kreeg te horen dat mijn botten niet goed zitten en tegen elkaar aan schuren... En ook kreeg ik te horen dat mijn voeten niet goed staan, en dat word veroorzaakt door te korte kuit spieren en nog wat (ondertussen weet ik dat al niet eens meer :')), opgelost met speciale zolen, maar niet volledig goed gezet... Want dan knikken mijn knieën naar binnen (automatisch, kan ik dus niets aan doen, dat hoort overigens ook niet) waardoor ik dus ook niet perfect kan lopen.
Geloof dat deze zomervakantie die zolen kreeg en dat ongeveer 2 maanden de pijn minder moet zijn, nou ik denk dat nu al meer dan 2 maanden verder zijn, ennuhh... Pijn is net zo erg... Ben bang dat dit het OOK niet is :\

Ik heb dagen dat het geen pijn doet, maar ook dagen dat ik niet weet hoe ik moet zitten, liggen of hoe ik moet lopen... Maakt soms helemaal niet uit of ik veel heb gedaan of juist helemaal niets...

Moet vaak bij gym ook uitkijken met veel dingen, doet ie al bepaald hoeveelheid pijn, moet ik heel rustig aandoen of helemaal niets... Doet ie geen pijn moet ik wel voorzichtig zijn, maar kan wel mee gymmen.... Behalve met springen, dat gedoe sla ik 7 van de 10 keer over, en als PTA is dan spring ik 1 á 2 keer of haal ik het later in, ik ga namelijk geen stomme dingen doen en moeten hopen dat ik na een sprong überhaupt nog kan lopen _O-
Als het BV hoogspringen is, dan moet ik uiteindelijk stoppen omdat ik gewoon niet hoger kan springen door mijn enkel... Mijn linker enkel mag wel 'sterker' zijn dan mijn rechter enkel, maar die wil ik wel heel laten...

Ik heb hier ookal heel lang last van, we zijn wezen dokteren toen ik in de 1ste zat, nu zit ik in de 4e... In de 1ste jaar zat ik zelfs in het gips, maar was geen breuk of dergelijke. Hielp ook voor geen meter..

Misschien weten mensen hier meer over, voor ons beide, dus ik volg het ook :)

Dimple

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-14 20:59

Je zou je zelf eens goed kunnen laten onderzoeken naar een natuurgeneeskundige.

Een homeopaat, iemand die werk met bioresonantie oid. Ik heb met de laatste zelf goede ervaringen.

Geen idee waar je woont, maar ik kan een zeer goede adviseren.

Sterkte! Het lijkt me heel vervelend wat je hebt! (en met name het niet weten wat je eigenlijk hebt)

othelloster

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-14 21:01

bedankt voor je bericht,
Ja Gym, paardrijden, fietsen en alle andere dingen die ik normaal doe is gewoon weg te zwaar,
ja steunzolen heb ik ook al gehad 2 jaar lang, hielp allemaal helemaal niks,
springen dat kan ik wel maar doe ik niet wil ik daarna nog namelijk kunnen lopen,
zoiets heb ik ook al gehad het hielp allemaal niks,
niks helpt en paracetamol werkt bij mij niet en umbroven en paranoxen daar wordt ik hondsberoerd van daar kan ik niet tegen!

othelloster

Re: al 5 jaar lang problemen met benen? wat is er aan de hand?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-14 21:59

Weet iemand nog meer wat het is?