Misschien nog even een update. Het gaat niet slecht, maar ook niet vreselijk goed. Ik heb de laatste tijd gewoon geen zin meer in dingen, ik heb geen zin om naar mijn paard te gaan, ik heb ook geen zin om met mijn vriendinnen op de manege af te spreken, nee, ik zit liever thuis achter mijn laptop te dagdromen, maar dagdromen helpt me met niks, het maakt me alleen zwakker. En de stress op school loopt echt vreselijk op, ik heb het niet constant, maar op dagen waar ik Frans en Engels krijg, of gewoon een toets voor eender welk vak, vreselijk voel ik me dan. Bij zowat elk vak kunnen we onverwachte toetsen krijgen, maar bij Frans is het blijkbaar ook zo dat je op 5 minuten iets mondeling voor de klas moet gaan brengen. Het was misschien niet moeilijk, we moesten gewoon onze eigen mening zeggen over reclamestukken, maar ik stond daar van voor in de klas, al starend naar mijn blaadje omdat ik niet wist welk nummertje ik op bord moest schrijven, terwijl ik verdomme het blad met de nummers op voor mijn neus had. Ik weet ook niet hoe ik gepraat heb, ik weet alleen dat ik vreselijk veel stress had en dat ik gebuisd ben. Soms heb ik zin om met de leerkracht van Frans te praten, gewoon om te zeggen hoe ik me voel en dat ik het wel wil maar dat ik het gewoon niet kan, ik kan gewoon niet denken als ik gestressed ben. Maar natuurlijk, durf ik niet. Ik heb geen flauw idee hoe ze gaat reageren, wat ze gaat zeggen. Als ze bot gaat reageren ga ik me alleen maar slechter voelen. Ik geef mezelf nu gewoon het idee dat ze wel met me in zit, maar ik maak mezelf zoveel dingen wijs, ik hecht me aan mensen die niks met me hebben, omdat ik iets 'in ze zie',wat klinkt dat vreselijk stom maar uiteindelijk gebeurt er juist niks.
Ik heb morgen dus Frans, ik zie morgen echt helemaal niet zitten, gewoon door dat ene vak. Ik weet gewoon niet wat ik nog kan doen om niet te stressen, ik heb op sommige momenten gewoon schrik dat ik echt ga huilen in de klas, en dat is het laatste wat ik wil, ik maak mezelf dan alleen maar belachelijker.
Ik weet niet goed wat ik nu wil zeggen, ik moest het gewoon terug even kwijt.(: