Zachte nagels, hoef hardener?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Arrabel

Zachte nagels, hoef hardener?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-14 15:21

Ik heb hele zachte nagels en daarom is het voor mij moeilijk om mijn nagels lang te laten groeien want ze scheuren heel snel.
Bij de drogist heb je wel van allerlei middeltjes om je nagels harder te maken maar ik heb nog steeds niets gevonden wat echt werkt en het is allemaal peperduur.
Nu zat ik te denken... als ik nou hoof hardener op mijn nagels doe.. zou dat werken?
Misschien is er iemand die het al is heeft geprobeerd?

chantalboes

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 15:25

Ik denk het niet, omdat de hoef van een paard een hele andere samenstelling heeft als jou nagel.

Ik heb zelf de nagel verharder van Herôme een tijd gebruikt, werkte super en staat ook netjes (laagje glans)

*Edit: typo
Laatst bijgewerkt door chantalboes op 04-02-14 15:29, in het totaal 1 keer bewerkt

Nibbit

Re: Zachte nagels, hoef hardener?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 15:27

Het is beide hoorn, dus wie weet :D

Jespri

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 15:27

Mijn nagels zijn ook vreselijk dun. Heb altijd nep nagels gehad (ong. 5 jaar) en ben sinds kort mijn eigen nagels aan het laten groeien.
Ik gebruik ook de nagel verharder van Herome en tot nu toe werkt deze erg goed. :)

S_en_Z

Re: Zachte nagels, hoef hardener?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 15:33

Hoof hardener schijnt heeeeel ongezond te zijn als je het binnenkrijgt/op je huid krijgt.

sommige merken zijn zelfs uit de handel genomen omdat ze kankerverwekkend kunnen zijn.

(Nu kan dat van praktisch alles.. maar toch zou ik voor mensenmiddels kiezen!)