Voor een tijdje geleden heb ik dit topic geopend: [MW] Heupbroek als klein babytje..?? Nu veel pijn.
Om het even kort samen te vatten:
In oktober 2012 heb ik een behoorlijk ernstig ongeluk gehad waardoor ik onder het paard terecht ben gekomen en hoogstwaarschijnlijk een klap op mijn heup heb gehad. Hier door kan ik niet normaal meer opstaan want dan krijg ik een enorme steek in mijn heup ook traplopen is voor mij erg moeilijk zowel de trap op als de trap af. Ik heb toch altijd gedacht ach dat komt wel weer goed ook omdat de dokter mij rust adviseerde wat niets heeft uitgehaald. Toen ik voor een paar weken geleden wakker werd deden mijn beide heupen opeens pijn allebei die felle steken, ik heb toen besloten naar de fysiotherapie te gaan.
Ik werd destijds geholpen door een meisje die net klaar was met school en zei vertelde mij dat mijn spieren vast zaten en dat zij dat los ging masseren. Zij masseerde mij op plekken waarvan ik dacht van ik weet niet wat je daar doet maar het heeft niks te maken met mijn zere plekken. Volgens haar staan spieren met elkaar in verbinding etc. Goed ik wacht het resultaat dan wel even af en zie wel wat er gebeurd, maar ik merkte er niets zeker geen pijn vermindering.
Daarom heb ik besloten een ervaren fysiotherapeut te zoeken, ik kwam bij iemand terecht met 30 jaar ervaring en hij zei het zelfde maar masseerde op hele andere plekken. Ik ben daar nu een aantal keer geweest en elke keer is de pijn na een behandeling weg maar komt de dag erna ook direct weer terug. Hij vertelde mij dat mijn spier om een bepaalde redenen elke keer zo vast zit maar wat die redenen is kon hij mij ook niet vertellen.
Nu moet ik volgende week nog een keer terug komen om te kijken hoe het nu gaat en gaan we verdere opties bespreken.
Mijn spieren gaan dus vast zitten door iets in mijn lichaam maar wat dat is is natuurlijk de vraag..
Ik hoop dat er hier op bokt misschien mensen zitten die mijn verhaal herkennen en al wel weten wat het is..

Dit is de plek van de pijn maar dan aan beide kanten.
Groetjes Kirsten.
.
Hoezo niet in de omgeving?? Ik woon daar ook, maar ik ben herhaaldelijk heen en weer geweest naar Deventer. Als dat je van de pijn af kan helpen, why not? Het is nog geen drie kwartier rijden!