Mascara verwijderen.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

LadyMadonna

Mascara verwijderen.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-14 23:12

Wat is hiervoor nu dé tip?
Ik draag eigenlijk alleen bij gelegenheid make up. Zo ook gisteren. Als ik naar bed ga met een watje met remover, en dan lijkt het aardig schoon...
Maarja, net kom ik wéér als een soort zombie met grote zwarte kringen onder m'n ogen uit de douche....
Heb al verschillende produkten en merken geprobeerd, gebruik geen waterproof mascara

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-14 23:18

De oogreiniger van Nivea (met korenbloem, 2 kleuren olie die je dan moet schudden voor gebruik).
Daar krijg je echt alles mee weg. Heb altijd hetzelfde probleem gehad als jij en nu is alles echt snel en makkelijk weg. Kost wel 6 euro voor een flesje, maar je doet er echt heel lang mee. Ikzelf ongeveer 2 maanden. :D

Afbeelding

Deze dus
Laatst bijgewerkt door Lous op 03-02-14 23:22, in het totaal 2 keer bewerkt

Szan

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-14 23:19

Ik wilde al gaan voorstellen om geen waterproof mascara te gebruiken, maar die tip heeft niet zoveel zin.

Maak je ook schoon met water? Ik haal altijd eerst zoveel mogelijk weg met alleen warm water. Dan krijg je een pandabeer effect, maar heel veel mascara gaat dan al weg. Alleen het hardnekkige restje wat achter blijft doe ik nog met remover. Heb een tijd lang alleen maar met make-up remover schoongemaakt, en ik kwam inderdaad ook altijd als zombie nog mijn bed uit. Sinds ik eerst schoon maak met water, helemaal niet meer.

MarlindeRooz

Re: Mascara verwijderen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-14 23:22

Huismerk remover doekjes van de kruidvat!
Krijg ik zelfs mijn eye-liner mee weg en die is hardnekkig!

kraakte

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-14 23:55

Gewoon met water en badschuim

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-14 23:58

Kokosvet. Dat laat met gemak waterproof mascara smelten. Afnemen met een tissue en nog eventjes met een zachte remover voor de restjes. En je krijgt er ook nog eens lekker volle wimpers van, bij veelvuldig gebruik.

Kirsten

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 00:00

Baby doekjes!

Nessavende

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 00:02

Ik krijg het weg met remover pads van de etos. Als je een watje/doekje/pad hebt, laat het dan 15-30 seconden rusten tegen je ogen. Zo kan het remover spul even inwerken op de mascara en dan kan je het er zo vanaf vegen.

Adamootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 00:03

Probeer eens je gezicht te wassen met lauw water. Op de mascara resten smeer je vaseline. Doekje eroverheen en weg is je mascara. Ik doe dit al jaren omdat ik niet tegen make-up remover kan en het werkt echt super!
Laatst bijgewerkt door Adamootje op 04-02-14 00:04, in het totaal 1 keer bewerkt

Blackberry28

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 00:04

Sweetgirl1

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 00:10

als ik mascara op heb krijg ik het weg met babyolie

mayniac_val

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 08:49

Ik heb reinigingsdoekjes van Trekpleister, ideaal. Kosten geen drol en zijn fijner dan duurdere merken. Hoe ze mascara verwijderen weet ik niet, ik was mijn mascara er onder de douche af en dan gebruik ik een face wash.

har166

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 08:53

Ik vouw een reinigingsdoekje van nivea in vieren zodat je een stevig doekje krijgt en daar doe ik oogmake up remover op van l'oreal voor zware oogmake up. Even op je oog laten rusten en dan zowel van links naar rechts en boven naar beneden wrijven. Veel mensen vegen alleen van boven naar beneden maar mascara breng je juist vanaf de onderkant op en dat veroorzaakt vaak de panda ogen :)

Straww_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 08:54

Lous schreef:
De oogreiniger van Nivea (met korenbloem, 2 kleuren olie die je dan moet schudden voor gebruik).
Daar krijg je echt alles mee weg. Heb altijd hetzelfde probleem gehad als jij en nu is alles echt snel en makkelijk weg. Kost wel 6 euro voor een flesje, maar je doet er echt heel lang mee. Ikzelf ongeveer 2 maanden. :D

[ Afbeelding ]

Deze dus

Deze, maar dan van de Yves Rocher. Krijg alle make-up ermee weg, zelfs waterproef en hardnekkige eyeliner :j

BertBaley

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 09:08

Lous schreef:

[ Afbeelding ]

Deze dus

Ik gebruik deze ook alleen doe ik er max. 3 weken mee ofzo haha! Ik gebruik nogal veel van dat spul!

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 09:16

Ik heb ook nogal een gevoelig huidje. Dit is de enige waar ik geen irritaties van krijg en alles snel weg haalt.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-14 09:18

flappie28 schreef:
http://www.thebeautyassistant.nl/?p=795

Oog make up remover van het Kruidvat, kost rond de 2 euro en werkt net zo goed als die van L'oreal of Nivea.

Deze heb ik momenteel, maar t resultaat is dus mwah...

Grappig dat iedereen wat anders doet ;) vanmiddag eens kijken bij de drogist

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 09:21

Ik gebruik altijd dat roze flesje make up remover van de Hema. De rest krijg ik altijd prikkende rode ogen van. Deze werkt echt perfect en laat niets achter op mijn wimpers.

Nadine

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 20:21

Ik heb een gevoelige huid en kan weinig verdragen op mijn ogen. Ik heb mascara van clinique welke je met warm water kan afspoelen. Wanneer ik wel remover nodig heb gebruik ik eventueel olie (bijvoorbeeld jojoba olie) of de waterproof make up remover van L'Oréal.

amandananana

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 21:12

Ik heb gewoon die olie van kruidvat, die hierboven van nivea staat. Werkt prima!

Enphalu

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 21:14

Ik heb ook die hierboven van Nivea, die is idd erg fijn. Ik heb ook een andere van Nivea maar die werkt helemaal niet.

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 21:16

Lous schreef:

[ Afbeelding ]

Deze dus

Jaaa die is erg fijn :D
Krijg je alles mee van je ogen.

ElsRoosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 21:21

Ik heb hele vette removerdoekjes van de hema in een doorzichtig potje met iets geel.. heel vet maar krijg ik wel alles mee weg en prikt niet (heb ik heel snel) daarna wel gezicht wassen met water! Anders is het puistenalarm :+ voordat ik een nieuwe pot gebruik haal ik ze daarom allemaal eruit en knijp ik het meeste vet er even uit :P verder zijn de kokosdoekjes van de primark ook heel fijn!

dyoka

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 21:26

Straww_ schreef:
Lous schreef:

[ Afbeelding ]

Deze dus

Deze, maar dan van de Yves Rocher. Krijg alle make-up ermee weg, zelfs waterproef en hardnekkige eyeliner :j

Die van de Yves Rocher heb ik ook! Geweldig spul, je krijgt er echt alles mee weg. Werkt veel beter dan die troep van de Kruidvat ofzo.
Edit: ik gebruik hem elke dag en ik doe er al bijna een jaar mee.

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 21:28

Ik heb een flesje van Lancome met blauw spul erin. Werkt supergoed en prikt ook niet in je ogen. Zitten 2 kleuren blauw in en moet je schudden voor gebruik.