Pijn op schedel

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Pijn op schedel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-14 14:42

Wist het niet anders te beschrijven.

Een aantal dagen heb ik al last van een vreemde pijn op mn hoofd. Het zit op 10cm van mn rechteroor af. Het is een plekvan 5cm doorsnede.
Het doet aardig pijn. Af en toe zie ik erg wazig ook is er een hoop hoofdpijn aanwezig.

Wie herkent dit en kan me opweg helpen?

rapunzelx

Re: Pijn op schedel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-14 14:45

Kun je niet beter even een bezoekje brengen aan de HA?

Jasmijn159

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-14 14:46

Ik zou direct de huisarts bellen.. Klinkt niet echt als iets waar je mee moet blijven rondlopen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-14 18:32

Zal dan morgenochtend de HA bellen, mits ik het niet vergeet ivm examens etc.

Erg benieuwd wat het zou kunnen zijn, heb er nog nooit eerder last van gehad en volgens mijn moeder is er niks op de hoofdhuid zelf te zien.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-14 18:34

Niet gewoon je hoofd gestoten in je slaap?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-14 18:37

love_western schreef:
Niet gewoon je hoofd gestoten in je slaap?

Ik zou niet weten waaraan, ik lig standaard in het midden van mijn 2 persoonsbed, op mn buik en heb geen nachtkastje. Ook zijn er geen andere harde delen waar ik me aan zou kunnen stoten.
Al zou ik me gestoten hebben, dan is het wazig zien wel onverklaarbaar..

VinandoW

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-14 18:40

Heb je geen stress? Tijdens mijn tentamens heb ik ook wel eens hele erge hoofdpijn en zie ik ook wazig. Als ik dan een zin lees verdwijnt steeds het deel wat ik gelezen heb. Bij mij komt het door stress en veel druk. Bij mij gaat het na slapen wel over. Anders toch even bezoekje brengen aan huisarts!

Wendy_Komen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-14 18:42

Het zou een ernstigere oorzaak kunnen hebben, dus zo spoedig mogelijk naar de huisarts. Mocht het zien slechter worden, of de pijn erger, dan naar de huisartsenpost!
Succes, en hou ons op de hoogte!

craiester

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-14 18:51

oei, hoop voor jouw dat het maar iets kleins is. maar zoals de andere zeggen, snel naar de ha beter 10 keer te veel dan 1 keer te weinig. veel succes

Levitate

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-14 19:33

Zou ook echt naar de HA gaan, kan gewoon stress zijn maar voor hetzelfde geld is het wel wat ernstigs....

AnnemiekvM

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-14 19:50

Je zou de huisartsenpost kunnen bellen voor advies. Zij geven wel aan of je moet komen of niet.

Janneke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-14 22:27

....het klinkt naar hoe ik me voel als ik migraine heb. Om een of andere reden is er in/ op mij schedel ook een plek die dan nog gemener zeer doet dan de rest. ;(

Midden in een aanval vind ik migraine verre van klein.
Maar je kunt er heus honderd jaar mee worden.
En acupunctuur werkt er prima tegen.
En die zere plek is ook geen tumor. (Tegen de tijd dat dat soort krengen pijn gaan geven, heb je al vele andere klachten gekregen. )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-14 22:29

Klinkt inderdaad als migraine, daar kun je ook slecht van gaan zien (ik zie vaak witte vlekken). Vooral ook omdat je zo'n stress hebt. Maar ga a.u.b. wel voor de zekerheid naar de HA toe :)

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-14 22:37

Migraine komt ook in mij op, maar als je veel stress hebt kan je bloeddruk ook hoog zijn en ellende veroorzaken. Dus gewoon even naar de arts :)

Mova

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-14 22:43

Ik denk ook direct aan migraine, dat kan indd heel plaatselijke pijn zijn en samengaan met wazigheid.. Stress van examens, vermoeidheid,.. zijn allemaal oorzaken van migraine. Toch, eens naar de HA is altijd een goed idee, maar bovenal, niet panikeren! :)