Sinds drie maanden ben ik regelmatig spontaan ongesteld. Soms zit er een week tussen, soms twee maar soms ook slechts een dag. Daarnaast is het extreem hevig en wisselt de lengte van de ongesteldheid af van een halve dag naar 3 tot 4 dagen. Na een twee uur kan ik mijn (extra grote) tampon vervangen omdat ik begin door te lekken en zodra ik dat doe komt er nog een lading achteraan wat opgehoopt zat
Daarnaast heb ik hierbij extreme buikkrampen en pijn in en net onder mijn navel. Vaak zijn de pijnen zo erg dat ik er misselijk van word en zelfs begin over te geven. Nu is het sinds afgelopen avond weer zo ver (nadat ik afgelopen vrijdag ook ongesteld ben geweest voor anderhalve dag) en bloed ik "zwart". Het bloed is zo donker dat het niet meer rood te noemen is. Ook is het extreem veel slijm wat mee komt.
Ik ben overigens verder al 10 jaar regelmatig en kan voor zover ik het weet niet zwanger zijn. Ongeveer anderhalve maand geleden heeft de huisarts een uitgebreid bloed en soa onderzoek gedaan en alle uitslagen waren goed. Toen is er ook voor de zekerheid een zwangerschapstest gedaan en deze gaf aan dat ik niet zwanger ben.
Wel heb ik op mijn 17e nog een prik voor baarmoederhalskanker gehad, maar dit zal er waarschijnlijk niks mee te maken hebben.
Gezien het steeds extremer word zit ik te twijfelen om misschien morgen even de hap bellen voor de zekerheid gezien de ontzettende pijn aan mijn navel. Ik ben hier overigens ook al voor bij de huisarts geweest, maar deze wou het nog even een paar maanden aan kijken of het weer rustiger werd. Dus ik ga zeker een nieuwe afspraak maken!
De extreme navelpijn heb ik trouwens al een aantal jaar. Ik geloof twee jaar terug voor het eerst. Ik heb er nooit echt iets mee gedaan omdat het meestal een uur of 2-3 tot een halve dag is en dan trekt het weer weg. Ik weet niet of het relevante informatie is, maar mijn navel is echt ontzettend diep. Zou dit er iets mee te maken kunnen hebben?
Ik heb op het moment wel veel stress, maar dit heeft zich eerder altijd op andere manieren laten zien dan dit. Meestal in de trant van spasmes of flauwvallen.
Overigens. JA BOKT, ik weet dat jullie geen dokters zijn, maar ik hoop dat jullie wat adviezen kunnen geven of mij wat gerust kunnen stellen want ik zie het allemaal even niet meer zitten