Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Sammy_xxs schreef:Ik heb het ook, en ook vaak gehad dat mn dromen uitkomen.
maar mijn meest realistische droom was heel eng, ik werd aan mn been getrokken door een "geest/demoon" en ik weet nu nog steeds niet of het nou echt was of een droom. Het voelde heel echt.
) Ik ben als de dood voor geesten en droom hier dus ook vaak over.. nouja dromen... nachtmerries!
heel bizar.briitje schreef:Sammy_xxs schreef:Ik heb het ook, en ook vaak gehad dat mn dromen uitkomen.
maar mijn meest realistische droom was heel eng, ik werd aan mn been getrokken door een "geest/demoon" en ik weet nu nog steeds niet of het nou echt was of een droom. Het voelde heel echt.
Ik heb hier paar keer per week last van. Tenminste niet dat ik aan een been getrokken word, maar over bezeten zijn enzo. (verklaar me aub niet voor gek, als je hier niet voor open staat) Ik ben als de dood voor geesten en droom hier dus ook vaak over.. nouja dromen... nachtmerries!
Twee dagen geleden was het weer zover, werd doodsbang wakker en heb zelfs me vriend wakker gemaakt dat ik zo bang was. (de volgende morgen, schaamde ik me dood. Lijk wel een klein kind). Word er soms gek van!!

KimD schreef:Ik droom ook zo en vaak over mijn eigen kind dat ik (nog) niet heb, overigens ook niet zwanger. Krijg er de rillingen van, ik heb namelijk al een paar keer gehad dat ik 's nachts ben opgestaan en naar de andere kamer ben gelopen om haar te troosten om dan wakker te schrikken....