Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
deflin schreef:Ik heb ze ook gehad, helemaal geweldig!!!
Vond het alleen teveel werk om ze elke keer weer te moeten laten bijwerken. En het jammere van na die tijd is het gevoel dat je geen wimpers meer hebt hihi.
Maar je zag bij mij wel echt verschil en ik was er echt super blij mee
)koetje28 schreef:ik heb ze ruim een half jaar gehad en toen wou ik weer ff wat anders maar wat een uitkomst.
je bent sochtends instant knap![]()
na het af laten halen (let wel doet dit ook bij de salon!!) had ik wel wat kortere wimpers wat op zich heel logisch is maar dit was na 2 weken bij mij weer op normale lengte.
ik ga ze ergens rond april weer laten doen, is nl zo makelijk in de zomer met water (geen panda meer na het wassen van t paard (en mezelf)
weet niet in welke omgeving je woont (zie t nu ff niet) maar ik kan je wel wat aanbevelen als je t ff laat weten.
edit vwb de kosten is het afhankelijk hoe regelmatig je ze moet laten opvullen...
Vivian__ schreef:deflin schreef:Ik heb ze ook gehad, helemaal geweldig!!!
Vond het alleen teveel werk om ze elke keer weer te moeten laten bijwerken. En het jammere van na die tijd is het gevoel dat je geen wimpers meer hebt hihi.
Maar je zag bij mij wel echt verschil en ik was er echt super blij mee
Je was er blij mee, maar nu...?
Vivian__ schreef:koetje28 schreef:ik heb ze ruim een half jaar gehad en toen wou ik weer ff wat anders maar wat een uitkomst.
je bent sochtends instant knap![]()
na het af laten halen (let wel doet dit ook bij de salon!!) had ik wel wat kortere wimpers wat op zich heel logisch is maar dit was na 2 weken bij mij weer op normale lengte.
ik ga ze ergens rond april weer laten doen, is nl zo makelijk in de zomer met water (geen panda meer na het wassen van t paard (en mezelf)
weet niet in welke omgeving je woont (zie t nu ff niet) maar ik kan je wel wat aanbevelen als je t ff laat weten.
edit vwb de kosten is het afhankelijk hoe regelmatig je ze moet laten opvullen...
Oke, klinkt goed. Ik woon in NH, Beverwijk. Wil het graag ivm met mijn bruiloft