Wimperextensions

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Brievenbus

Wimperextensions

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-14 16:31

Hallo!

Ik ben van plan wimperextensions te latten zetten. Nu ben ik eerst op zoek naar mensen die ervaring hebben met wimperextensions. Waar heb je het laten doen? Hoelang blijft het ongv zitten? Wat zijn de kosten? En hoe zijn je wimpers na de extensions?

Groetjes Vivian

Silenna

Re: Wimperextensions

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-14 16:36

Ik ken iemand die ze had, en die had na een paar weken geen wimpers meer over van zichzelf. :=

deflin

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-14 16:39

Ik heb ze ook gehad, helemaal geweldig!!!
Vond het alleen teveel werk om ze elke keer weer te moeten laten bijwerken. En het jammere van na die tijd is het gevoel dat je geen wimpers meer hebt hihi.
Maar je zag bij mij wel echt verschil en ik was er echt super blij mee

Brievenbus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-14 16:41

deflin schreef:
Vond het alleen teveel werk om ze elke keer weer te moeten laten bijwerken. En het jammere van na die tijd is het gevoel dat je geen wimpers meer hebt hihi.

Je was er blij mee, maar nu...?

Brievenbus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-14 16:41

Liesje1611 schreef:
Ik ken iemand die ze had, en die had na een paar weken geen wimpers meer over van zichzelf. :=

Ja die enge verhalen hoor je idd.. Daarom vraag ik het ook :o

koetje28

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-14 16:50

ik heb ze ruim een half jaar gehad en toen wou ik weer ff wat anders maar wat een uitkomst.
je bent sochtends instant knap :+
na het af laten halen (let wel doet dit ook bij de salon!!) had ik wel wat kortere wimpers wat op zich heel logisch is maar dit was na 2 weken bij mij weer op normale lengte.
ik ga ze ergens rond april weer laten doen, is nl zo makelijk in de zomer met water (geen panda meer na het wassen van t paard (en mezelf :o )
weet niet in welke omgeving je woont (zie t nu ff niet) maar ik kan je wel wat aanbevelen als je t ff laat weten.

edit vwb de kosten is het afhankelijk hoe regelmatig je ze moet laten opvullen...

Brievenbus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-14 16:57

koetje28 schreef:
ik heb ze ruim een half jaar gehad en toen wou ik weer ff wat anders maar wat een uitkomst.
na het af laten halen (let wel doet dit ook bij de salon!!) had ik wel wat kortere wimpers wat op zich heel logisch is maar dit was na 2 weken bij mij weer op normale lengte.
ik ga ze ergens rond april weer laten doen, is nl zo makelijk in de zomer met water (geen panda meer na het wassen van t paard (en mezelf :o )
weet niet in welke omgeving je woont (zie t nu ff niet) maar ik kan je wel wat aanbevelen als je t ff laat weten.

edit vwb de kosten is het afhankelijk hoe regelmatig je ze moet laten opvullen...

Oke, klinkt goed. Ik woon in NH, Beverwijk. Wil het graag ivm met mijn bruiloft :o

Peppertree

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-14 17:16

Wat kost het ongeveer om nepwimpers te laten zetten?

deflin

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-14 17:23

Vivian__ schreef:
deflin schreef:

Je was er blij mee, maar nu...?

Nou zoals ik al zei, ik vond het teveel werk om ze steeds bij te laten werken. Heb ze ook een halfjaar gehad.
Ik betaalde 25 euro voor een nieuwe set en 15 of 12,50 ( weet het niet meer )voor bijwerken.
Ik zou zo weer een nieuwe set laten zetten, maar ben net weer aan mijn eigen wimpers gewend hihi
Wat koetje ook schreef, je komt iedere ochtend goed uit je nest haha.

deflin

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-14 17:23

Vivian__ schreef:
koetje28 schreef:

Oke, klinkt goed. Ik woon in NH, Beverwijk. Wil het graag ivm met mijn bruiloft :o

Ik zeg, doen!!