Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
pdn123 schreef:Ik snap dat je antwoord wilt, maar zeker met google ed. kan er van alles gespeculeerd worden.
Vraag of je naar rheumatoloog of neuroloog kan gaan. Zij kunnen vaak meer met deze klachten.
Klachten kunnen ook een vitamine gebrek aan tonen. VIt. d is op dit moment veel meer over bekend.
Als niet dokter van jou, kan ik echt een hele rij dingen opsommen.
Of te wel, ga terug naar je huisarts. Ik hoop dat je snel weet wat er met je aan de hand is.
Homeopathie of acupunctuur niet, daar geloof ik echt geen snars van. Maar ik wil niet bij voorbaat alles afwijzen, dus goede suggesties op dat vlak waardeer ik wel. Dani schreef:Schildklier is getest, kwam ook niks uit. Ze hebben ook gekeken naar een bepaald eiwit wat relatief veel voorkomt bij reumapatiënten en die heb ik ook niet. Hypermobiliteitssyndroom is me wel eens gezegd, maar als ik naar de diagnostische criteria kijk zou het misschien nét kunnen, zeker niet overtuigend. Vitaminetekort zal ik bij een volgende gesprek aankaarten!
Alternatief vind ik lastig.Homeopathie of acupunctuur niet, daar geloof ik echt geen snars van. Maar ik wil niet bij voorbaat alles afwijzen, dus goede suggesties op dat vlak waardeer ik wel.
Even ander vraagje: is het normaal dat de huisarts mij gewoon wegstuurt? Ze hebben zelfs gezegd 'ja, die gewrichtsklachten gaan we verder niks mee doen, misschien komt dat wel vanuit je scheenbenen.' Ik vind het zo raar dat ze niet gewoon een diagnose willen hebben..maar misschien is dat wel heel gangbaar bij huisartsen? Ik zit nu te denken of overstappen naar een ander zinvol is, maar als dit de normale gang van zaken is ga ik daar natuurlijk weinig aan hebben.