Jilian is ook erg leuk Het is alleen niet enkel work-out filmpjes maar gaat ook in op het paardrijden en houding en zit. En de oefeningen in relatie tot de aandachtspunten die je hebt tijdens het paardrijden. Daar zit wel een wezenlijk verschil tussen.
Persoonlijk ben ik erg online minded en vind ik het dus heel fijn als ik iets nog een keer kan bekijken, het thuis kan doen en de opdrachten online kan maken. En inderdaad, die koppeling van oefeningen naar je houding en zit maakt het juist zo interessant.
Maar die leerstijl (online training volgen) past niet bij iedereen! Sommige vinden het prettiger om naar de sportschool te gaan of naar ruiterfittrainingen die in de buurt worden gegeven. Ieder zijn ding
En wat je daar voor over hebt, is voor iedereen verschillend. Vergis je er alleen niet in hoeveel tijd het kost om een online training te maken. Het duurt heel lang voordat je überhaupt break-even draait.
Damelza
Geplaatst door de TopicStarter: 22-02-14 19:38
Bijna
heb wel zin om te beginnen. Jammer dat wachten altijd zo lang duurt
Aha! Nu ook op bokt gevonden dus! Ik ben ook bezig, heb bewust voor deze workout gekozen, omdat ik het juist helemaal niet duur vind! Je kunt de oefeningen herhalen en altijd weer inzien, een abbo bij de sportschool is duurder. En die vertellen je niet meer dan ik in deze e-learning tegen kom, is mijn ervaring! Zijn er intussen meer die hiermee gestart zijn? Ik heb module 1 er nu op Ik stel deze vraag maar vast, beantwoord zitten.
Damelza
Geplaatst door de TopicStarter: 11-02-16 15:33
Is het nog steeds mogelijk om de trainingen te volgen?
Ik kan ze niet meer vinden en weet ook niet waar ik in moet loggen