Paar kilo kwijt willen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Aranel

Paar kilo kwijt willen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-14 21:02

:wave:
Sinds ik op mezelf ben gaan wonen vorig jaar ben ik stiekem aan in totaal zo'n 3,5 kilo aangekomen. Lekker hapje hier, chippies in de aanbieding daar et voila. Bluhhh -O- Hier wil ik dus echt wat aan gaan doen. Ik ben al bezig gegaan met meer bewegen, maar blijkbaar moet ik nog meer gaan doen. Ik ben ook het type dat al uitdijt bij het kijken naar taart :+

Samen is het vast makkelijker vol te houden, dus ik vroeg me af of hier bokkers zijn die niet zozeer overgewicht hebben maar toch een paar kilo kwijt willen. :)
Misschien dat we hier tips uit kunnen wisselen enelkaar kunnen helpen!

Valuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-14 21:04

ik ben ook bezig, vorig jaar uit een paar broeken gescheurd en 10 kilo aangekomen :O dus wil ik er graag af.

in de winkel kan ik al het lekkers wel voorbij lopen als het in huis is, kan ik het niet laten

en hou totaal niet van sporten, ( zal wel moeten denk ik maar goed ) ben echt bezig nu op mn eten te letten
Laatst bijgewerkt door Valuna op 28-01-14 21:05, in het totaal 1 keer bewerkt

PaardjesFan1

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-14 21:04

ikke
ik ben 1.63 en weeg 55 kilo. zou graag op de 45 willen blijven

WenMLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-14 21:05

[HK] Winter workout for summer body
Dit topic is supergezellig en heel motiverend als je je oefeningen oid. nog moet doen!
De meesten doen challenges van 30dayfitnesschallenges.com, maar er komen ook leuke linkjes en tips voorbij!
Succes :)

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-14 21:06

PaardjesFan1 schreef:
ikke
ik ben 1.63 en weeg 55 kilo. zou graag op de 45 willen blijven

Ga jij maar eens met mama praten over dit probleem meid. :(:)

TS, vind je fruit niet lekker? :)

xNathaliee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-14 21:07

Present! Ik ben ook over de jaren heen wat kilo's aangekomen. Ben echt niet dik.. Maar heb wel een voorraad vet zeg maar :+ ik zal je uit een droom helpen, veel sporten gaat niet werken. Euh.. jawel je moet wel bewegen maar zo'n 75% van het aankomen/afvallen zit hem in het eten. Ik ben telkens aan het jojo'en 2 kilo eraf, weer kilo erbij en ga zo maar door. Ik begin toevallig vandaag aan mijn 28 dagen detox thee. Verder probeer ik nu ik die detox ga doen elke dag op me eten te letten. Minder opscheppen, water drinken als je 'trek' krijgt enzo. Hoeveel wil jij eraf TS?

Science90

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-14 21:08

Pff, ja ik ben ook bezig. Gaat lastig sinds ik niet meer rijd! Nu moet ik het hebben van een hometrainer en minder eten. :Y)

xMathilde

Heel herkenbaar, en ik hou ook echt niet van sporten. Let nu wel meer op wat ik eet en probeer zoveel mogelijk water te drinken ipv frisdrank. Meestal gaat in het weekend fout als ik in het ouderlijk huis ben :Y)

Hanmar

Hier hebben we een centraal 'Dieten en Afvallen'-topic voor, waar je al je vragen/tips kunt delen! :)
[HK] Diëten en afvallen deel 5!

Voor het overzicht plaats ik hier een slotje. :)