Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Nanno_123 schreef:ik plaats zelf zelden wat, ik lees gewoon continu van anderen of van facebook pagina's.
er komen zo snel nieuwe dingen bij dat je dus de hele dag kan kijken
Kirsha schreef:Nanno_123 schreef:ik plaats zelf zelden wat, ik lees gewoon continu van anderen of van facebook pagina's.
er komen zo snel nieuwe dingen bij dat je dus de hele dag kan kijken
Stel van al je vrienden de instellingen zo in dat je hun status niet meer op je nieuwsoverzicht ziet, valt er ook niks meer te zien
Nadine___ schreef:Het liefst verwijder ik facebook morgen nog! Helaas gaat er veel van mijn studie via facebook. Er is een groep waar iedereen vragen aan elkaar stelt, helaas moet ik daarvoor wel op facebook blijven.
Maar ik vind facebook al lang niet meer zo leuk als eerst, en toch zit ik er elke dag wel op. Ik wil er graag vanaf!
(onstaat er straks een nieuwe verslaving: bokt)
omdat ik in begin nogal enthousiast klikte en veel ondertussen/ achteraf eigenlijk helemaal niet zo boeiend vind om te volgen
maar ze dus wel nog steeds allemaal "geliked" stonden en het stiekem dus wel je hele pagina opvult en je het dan toch weer gaat lezen of heel veel moet scrollen voor er weer iets interessants voorbij kwam
Nu komen er ook alleen dingen voorbij die ik wel interessant vindt
(daar was ik wel echt verslaafd aan
maar ondertussen alweer een tijd mee gestopt
)
maar dus veel selectiever
al tijden geen kletstopics meer enzo
dat scheelt ook een boel 
is ook echt al een wereld van verschil
Nadine___ schreef:Het liefst verwijder ik facebook morgen nog! Helaas gaat er veel van mijn studie via facebook. Er is een groep waar iedereen vragen aan elkaar stelt, helaas moet ik daarvoor wel op facebook blijven.
Maar ik vind facebook al lang niet meer zo leuk als eerst, en toch zit ik er elke dag wel op. Ik wil er graag vanaf!
maar vind het ook leuk om af en toe te zien wat andere uitspoken