Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
silverwind schreef:Ik heb in 2006 een borstverkleining laten doen, geen moment spijt gehad daarvan!
Helaas nu 8 jaar later weer op een cup H, erg veel last van tijdens het sporten en ook met de juiste kleding.
Ben nu bezig om de overtollige kilo's eraf te krijgen en dan hoop ik "weer" in aanmerking te komen voor een operatie.
AfricanLady schreef:Top.
Hoe ging het in zijn werking hoe ben je begonnen bijvoorbeeld naar je huisarts enz.
Kreeg je goede begeleiding ?
Hoe ging het op de dag van oparatie en het herstel ?
Waarom heb je een borstverkleining laten doen ?
Hoe reageerde anderen erop

) Celiien schreef:Dat is geen oud topic, ik ben okt 2013 geopereerd en mijn ervaring en andere zitten er ook tussen.. Kan me herinneren dat ik toen het er met jou ook al
Over had
AfricanLady schreef:quera schreef:Ik ben 1.67 weeg rond de 80/85 kg en zit op een 75F
OKe en vind je het niet tegroot
ik kan nauwlijks bhs vinden die ik pas
AfricanLady schreef:Top.
Hoe ging het in zijn werking hoe ben je begonnen bijvoorbeeld naar je huisarts enz.
Kreeg je goede begeleiding ?
Hoe ging het op de dag van oparatie en het herstel ?
Waarom heb je een borstverkleining laten doen ?
Hoe reageerde anderen erop

omdat ik zo laat pas uit narcose kwam (+-20.00) heb ik de hele nacht niet geslapen omdat ik totaal niet moe was. Maar je voelt je wel heel krakkemikkig haha. Volgende dag (woensdag) naar huis. Op zaterdag was ik persoonlijk al van de pijnstiller af
het is goed om te bewegen, maar je moet wel echt hulp hebben. Eerste dagen was of mn moeder of vader thuis, maar toen maandag de eerste dag voelde ik me een hulpeloos vogeltje
wilde bv thee zetten maar kon de waterkoker niet optillen om te vullen en/of in te schenken
dus hou daar wel rekening mee! NatasjavE schreef:Ik heb een klasgenoot gehad die heel dun was maar wel cup 75 G had. Was een heel dun meisje met buiten proportionele borsten.
Ze was heel erg gelukkig na de verkleining. Bij haar vielen de litekens heel erg mee. Ze was echt opgelucht.