Haha nee zo erg is het niet, maar ik heb toch een zeer irritant probleem.
Vroeger scheerde ik altijd mijn benen, maar door een zeer gevoelige en droge huid kan ik hier helaas niet meer tegen en reageer slecht op scheerschuim.
Ik heb toen de stap gezet naar het waxen. Ik heb het geprobeerd met kant en klare strips, vloeibare suiker wax, in salons. Maar hoe vaak ik het ook probeerde, niet één! haartje kwam los. Ze lijken wel verankerd in mijn been.
Omdat dit toch wel duur werd om telkens voor niets naar een salon te gaan of kits te kopen heb ik besloten om eens een epilator aan te schaffen.
Ik kocht een Braun silk epil 3 en ik ging aan de slag. Maar het is me niet gegund, ik moet en zal fluffeh door het leven gaan. Ik heb het machientje al enkele keren gebruikt maar nu breken mijn haartjes gewoon af en komen ze er nog niet uit. Echt ik denk dat ze in beton zitten.
Ik heb al anderen *sorry vriendje

Mijn haartjes zijn tussen de 3 en 5 mm lang en ik neem ruim de tijd om van mijn enkel naar mijn knie te gaan.
Heeft hier iemand de tip om mijn benen toch haarvrij te krijgen want ik ben niet meer van zin om te scheren *te veel pijn*.
Kom op met die onthaarde raad !

Groetjes.