Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
zonnebloem18 schreef:Als kind had ik hetzelfde bij waspoeder en wasverzachter (vooral robijn), inmiddels kan ik wel tegen wasverzachter, maar waspoeder is nog steeds een ramp.
Ik denk dat Neutral een hele goede kan zijn.
Verwacht niet dat het meteen de eerste keer al beter is er blijven nog lang resten in kleding zitten, ik merkte na 2 a 3 keer wassen vaak het grootste verschil.
Urielle schreef:Ik ga eens kijken voor Neutral dan, wie weet helpt het want die heb ik niet, wel echt alle mogelijke merken van Robijn tot Persil tot Witte Reus tot Woolite. Maar net wat in de aanbieding is of wat ik krijg van familie.
Wasverzachter gebruik ik niet, wel alles in de droger en ik strijk alles.
Ik dacht zelf dat ze een tik mee had gekregen van vaderskant, want het komt ook voor bij autisme en ze is verder ook idd heel gevoelig aan haar lijf met licht, geluid, aanrakingen,.. (de papa is autistisch)
, maar ik ben ook gevoelig voor geluid, licht ed en idd ook voor kleren, sieraden, cosmetica
Van parfums heeft ze geen last, ook niet van cosmetica. Ze is (zijn, alle kindjes van mij
) wel 'lichtgeraakt', licht, geluid, aanrakingen, het irriteert allemaal al snel blijkbaar.
dus dat gaat onder dwang
Urielle schreef:Janneke: heb je test gedaan en ze trekt heel licht haar heup naar links maar het is maar minimaal denk ik.