Ik merk ook dat mijn conditie achteruit gaan en dat ik vaak (langdurige) hoofdpijn en oogpijn krijg.Dit is een serieus topic en ik zoek echt hulp. Ik hoop heel erg dan iemand mij kan helpen
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ik merk ook dat mijn conditie achteruit gaan en dat ik vaak (langdurige) hoofdpijn en oogpijn krijg.

_Femkeeex schreef:Laat ik het maar meteen zeggen: Ik ben heel erg verslaafd aan Bokt en niet zo'n beetje ook. Er kan gewoon geen halfuur voorbij gaan zonder Bokt. Ik word helemaal gestrest als de stroom is uitgevallen of als mijn zusje op de ipad zit, ik kan dan zelfs agressief naar mijn zusje toe worden (tegen haar schreeuwen, de ipad uit haar handen pakken enz). Of nog zoiets. Als ik bijvoorbeeld van school kom, de eerste zinnen die er uit komen 'Waar is de ipad'. Ik zit hier echt mee, want ook school lijdt eronder. Ik kom nooit aan mijn huiswerk en nu ik verhuist ben naar een vreemd land, moet ik ook nog is de taal gaan leren, maar het komt er allemaal nooit van. 3 weken geleden zweerde ik dat ik de dagen in het Turks ging leren, je raadt het al vast, ik ken ze nog steeds niet. Ook bannen is geen optie, want ik vind wel een manier om op Bokt te komen. Zoals nu, ik heb mezelf 12 uur geband, maar ik houd dat gewoon niet vol. Ik zit dus nu gewoon achter de computer ipv de ipadIk merk ook dat mijn conditie achteruit gaan en dat ik vaak (langdurige) hoofdpijn en oogpijn krijg.
Dit is een serieus topic en ik zoek echt hulp. Ik hoop heel erg dan iemand mij kan helpen
We zijn nu volop aan het zoeken, naar een boerderij om paarden op de houden, maar dat gaat niet zo snel. In de buurt zijn er ook geen maneges, stallen etc. _Femkeeex schreef:Haha kan gebeuren, het onderschrift is van het JHK topic waar ik zitWe zijn nu volop aan het zoeken, naar een boerderij om paarden op de houden, maar dat gaat niet zo snel. In de buurt zijn er ook geen maneges, stallen etc.

maar zoals je zelf zegt dat je het zelf erg vervelend vind, zul je het moeten accepteren!