Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
!! Ik heb vorige week project uitgevoerd bij verstandelijk gehandicapten en vond dit ook wel spannend, maar het ging uiteindelijk hartstikke goed. De opdrachtgevers van de middelbare school weten waarschijnlijk dat je eerste jaars bent en nog veel moet leren en gaan je vast helpen
! Horse_xx schreef:Het enige wat ik je kan meegeven is dat ik zeker weet dat het goed komt!! Ik heb vorige week project uitgevoerd bij verstandelijk gehandicapten en vond dit ook wel spannend, maar het ging uiteindelijk hartstikke goed. De opdrachtgevers van de middelbare school weten waarschijnlijk dat je eerste jaars bent en nog veel moet leren en gaan je vast helpen
!
moelly schreef:Horse_xx schreef:Het enige wat ik je kan meegeven is dat ik zeker weet dat het goed komt!! Ik heb vorige week project uitgevoerd bij verstandelijk gehandicapten en vond dit ook wel spannend, maar het ging uiteindelijk hartstikke goed. De opdrachtgevers van de middelbare school weten waarschijnlijk dat je eerste jaars bent en nog veel moet leren en gaan je vast helpen
!
Dank je!
Ja heb er zeker ook heel veel zin in, maar vind het tegelijkertijd zo eng!
Zeker nu de details een beetje worden vastgesteld. Eerst was alles nog wat vaag en ver weg, maar het komt nu gewoon eng dichtbij..
bente_sat schreef:misschien is het een optie om de bach bloesem rescue spray te gebruiken. Helpt bij paniek en angst, het is volledig natuurlijk en is makkelijk mee te nemen. Natuurlijk lost het je probleem niet op maar het kan je misschien wel helpen
Ik heb tijdens mijn tentamens twee pipetjes in mijn drinkflesje gedaan.