Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Kana schreef:Dat is dus echt belachelijk duur vergelen met wat ik doe.
Ik heb het bij http://pulzzz.nl/ gedaan. 1 euro per flits.
met 100 flitsen per been heb je neem ik aan het niet het hele oppervlak van je onderbenen... ik ben een uur binnen geweest voor m'n afspraak, en de laser stond op 2 Hz (dus 2 flitsen per seconde) natuurlijk ben je niet t volle uur aan het laseren, maar zelfs met een half uurtje zou je al op 30*60=1800 flitsen zitten..
Kana schreef:Maartje1990 schreef:Dus uiteindelijk naar een X aantal behandelingen ben je haarvrij?
Volgens mij moeten de meeste mensen het wel jaarlijks bij houden met 1 of 2 behandelingen.
Er zijn veel mensen met deze ervaring, ik zou er dus wel goed over na denken want het is in heel veel gevallen alles behalve permanent. Mars schreef:Dat IPL voor 1 euro per flits heb ik ook gedaan, hartstikke leuk hoor, maar het haar is gewoon volle bak teruggekomen. Ik zou mijn geld er niet aan spenderen in ieder gevalEr zijn veel mensen met deze ervaring, ik zou er dus wel goed over na denken want het is in heel veel gevallen alles behalve permanent.
. Daarbij deed het ook nog verrekte pijn.
Mars schreef:Er wordt echter wel veel geadverteerd met IPL als zijnde permanent, dat vind ik dan weer niet zo netjes.

lieveli schreef:Ik wil ook laseren...Mijn oksels, benen en bikinilijn. Mijn haar groeit belachelijk snel. Op mijn hoofd vind ik dat niet erg, maar vooral mijn bikinilijn is zo irritant. Leefde ik maar in 1970 in Parijs. Dan had ik alles kunnen laten staan