pffoee

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Flynn00

pffoee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-14 22:05

ik zit er even doorheen..
ik ben nog maar 16 maar je dan al zo voelen hoort volgens mij niet.
ik ben de laatste tijd mezelf nie. eigenlijk nooit geweest. vroeger veel gepest en toen een masker opgezet.
maar nu begint dat zn tol te eisen. ik ben de hele dag moe, sagerijnig, stemmingswisselingen en ik ben gestresst. ik heb helemaal niks om over te stressen, maar hoe het komt dat weet ik niet.
als ik klaar ben met school blijf ik het liefst in de stad hangen. ik wil gewoon niet naar huis..
ik heb hele lieve ouders en een broertje en paarden. maar iets houd me tegen om weer met plezier naar huis te gaan. ik heb een paar dagen terug een gesprek gehad met mn pa over dat hij vond dat ik me zelf niet was. dus nu moet ik naar een psycholoog(ofzoiets). maar ik durf niet.. bang om mezelf bloot te geven.. bang om te confrontatie met mezelf aan te gaan...
ik weet gewoon niet meer wat ik met mezelf aan moet.

ik moest het even van me afschrijven

xx dieuwertje

sorry als het verkeerd staat

Luca03

Re: pffoee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-14 22:11

Hey
Ik weet hoe je je voelt. Bij die psycholoog ga je je sws na 5 minuten op je gemak voelen. Ik ben ook iemand die schrik heeft om zich bloot te geven, maar als ik daar ben gooi ik alles eruit. Die mensen mogen toch niets zeggen. Geloof me het gaat je alleen maar helpen. Als je vragen hebt of iets wilt vertellen mijn pbbox staat open voor je

horlynnses

Re: pffoee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-14 22:15

wat jammer dat je je zo voelt, ga je wel met vrienden om kan je hier niet goed mee praten. Bij een psycholoog zou ik het gewoon proberen wie weet is het niks en dan stop je ermee en mocht het wel wat zijn is het fijn. Pesten is natuurlijk niet niks enkan veel inpact hebben.