Heeft er hier iemand ervaring met verstandskiezen weg laten snijden bij de kaakchirurg?
zo ja, deed het heel erg pijn? en hoelang heb je er last van gehad?
Ik moet morgen om 13:30.. allebei m'n verstandskiezen onderin
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Maak je niet teveel zorgen!

De andere 2 zelfde verhaal, alleen zonder dikke wang en ik heb 1 pijnstiller genomen. Uit voorzorg, voor het moment dat de verdoving uit zou werken. 
). Ik vond het een prima ervaring, hoef je je geen zorgen over te maken. Oh en je mag je tanden mee naar huis, dus je houdt er een leuk aandenken aan over
Guusje1 schreef:Da's toevallig, ik zat vanmorgen nog te twijfelen of ik een topic zou openen. Ik heb gister eindelijk een afspraak gemaakt bij een kaakchirurg, nadat ik een jaar lang mijn doorverwijsbrief van de tandarts in mijn agenda had zitten.
Ik heb een kies waar een gaatje in zit, daarachter komt een verstandskies door welke geen ruimte zal hebben en daarom leek het mijn tandarts verstandig de 'oude' kies met gat te trekken zodat de verstandskies goed door kan komen. Ik moet volgende week naar de poli.
En t is niet voor niks dat ik die doorverwijsbrief al een jaar heb, ik ben baaaaang. Maar ik lees veel positieve verhalen hier dus dat doet me goed

). No pain whatsoever. Ook achteraf nauwelijks. Kon eigenlijk gelijk alweer voorzichtig eten (kauwen aan de andere kant).
tandarts heeft een keer fiks een zenuw geraakt maar ik stond zo stijf van de adrenaline dat ik alleen zoiets had van; aah fack dat doet auwiee. 
) 

). Heel veel succes gewenst en laat even weten hoe je mond eraan toe is morgen!