NoaSkye. Ik weet het echt niet en om even in te breken in HK topics begin ik niet meer aan, heb bij diverse HK topics heel leuk en gezellig mee gekletst totdat er een te gehecht clubje gaat ontstaan en dat groepje een voor een iemand uit kiest om weg te treiteren. Dus daar heb ik geen zin meer in. Want het zegt meer over hun dan over mij.
Maar even on topic. Foto plaatsen doe ik niet zonder toestemming maar het ziet er erg naar uit haar hoofdje half verpakt en dan aan allerlei toeters en bellen
.
Laatste update was van 12-1:
Vandaag weinig verandering bij C, alleen na de eeg weer haar medicatie iets omhoog gegaan omdat ze toch nog licht wat zagen qua epilepsie. Maar nog steeds ademt ze zelfstandig en word ze wakker, het is zo'n knappe sterke meid! Morgen weer eeg en misschien MRI.
11-1:
Gisteravond te horen gekregen dat het slecht gaat met C, ze denken heel erg aan een stofwisselingsziekte, daar zijn er zo veel van en voor heel veel soorten zijn er geen medicatie en zijn zelfs levensbedreigend. momenteel is ze net naar het intensive care gebracht vanwege zware medicatie voor de epilepsie aanvallen waardoor haar ademhaling kan stoppen. verder word er als het goed is vandaag weer een eeg gemaakt en maandag weer een MRI. laten we allemaal hopen dat het niet levensbedreigend is en ze er weer bovenop zal komen en oud kan worden met medicatie
10-1:
Gister was er geconstateerd dat het bloed was in het hoofdje van C, maar dat blijkt achteraf na de MRI van vanmiddag vocht te zijn (ze was vandaag goed rustig met de MRI dus waren nu wel goed gelukt), ze weten dus nog niet waar dat vandaan komt en waar door. En de neuroloog van het vu in Amsterdam wil haar daar hebben voor verder onderzoek, en daar gaan we zo heen in de hoop dat ze er daar wel achter kunnen komen en het verholpen kan worden en vooral hopende dat het geen blijvende schade zal aanrichten of al heeft gedaan.
Ik leef zo ontzettend mee met ze vind dit dan ook echt zo erg. De ouders slapen in het R.M.D
Ik wacht heel geduldig af op nieuwe update van ze.