Kaartenactie voor vriendin van me.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

XFiemoX

Kaartenactie voor vriendin van me.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-14 21:21

Nooit geweten dat ik zoiets zou openen hier :o.

Maar sinds vorige week is het dochtertje van vriendin van me opgenomen op ic wegens epileptische aanvalletjes.
Er is sinds gister/vandaag duidelijk geworden dat het waarschijnlijk om een stofwisselingsziekte gaat, ze krijgt zware medicatie en gelukkig ademt ze nog zelfstandig en wordt ze ook nog wel wakker tussendoor (vaak slapen ze dan alleen maar).

Vriendin en haar man zijn er kapot van van waarom hun kleine meid toch.

Woorden van vriendin van me: Please god pray for our little girl!.

Als er weer nwe update is zal ik het natuurlijk melden, maar dat zal zo eind deze week pas weer kunnen zijn dan krijgen ze weer uitslagen enz binnen.

Het adres zal ik via PB kunnen geven.

Alvast bedankt, en alle kaarten zullen erg gewaardeerd worden.

NoaSky

Re: Kaartenactie voor vriendin van me.

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-14 21:25

Oef wat erg... Dat is toch iets wat je nooit wilt meemaken als ouder zijnde jakkes..

Hoe oud is het meiske.. Verschrikkelijk, onze dochter heeft met vier maanden ook een week in het ziekenhuis gelegen, en we werden toen ook gewaarschuwd dat het een stofwisselingsziekte kon zijn. Achteraf gezien is het gelukkig 'maar' een nierziekte maar man o man, wat er alleen al door je heen gaat..

En voor hun is die nachtmerrie nu werkelijkheid.. als je het adres zou willen pben stuur ik ze graag een kaartje, alle beetjes steun kunnen ze wel gebruiken nu..

gretoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-14 21:35

Hoi!!

Wil je mij t adres pb-en? Im heb ook een kaartenactie lopen voor mijn 3 jarige neefje, en weet hoe blij hij en zijn ouders waren met alle kaarten.
hoe oud is t meisje?

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-14 21:37

Hun dochter is nog maar 3 maandjes oud :o.
Zal zo even via laptop adres pb'en. Krijg via foon het niet gekopieerd.

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-14 22:17

En Gretoes ik heb jou kaarten topic even opgezocht en wow wat een sterk neefje heb jij, ik kreeg de tranen van in mijn ogen na het zien van de hereniging tussen moeder en zoon <3 wow.
Hoe gaat het nu met je neefje?

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-14 16:15

Jammer van de reacties, na vele overige kaarten acties had ik wel wat verwacht. Of heb het in de verkeerde rubriek geplaatst :o.

NoaSky

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 17:03

Hmmz goeie vraag, vindt het ook raar want normaal is er veel meer animo..

Misschien is het een idee om 'in te breken' op huiskamertopics ofzo? En dan met een klein verhaaltje en de link hier naartoe?

Edit: volgens mij heb je wel de goede rubriek te pakken inderdaad.

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-14 19:55

NoaSkye. Ik weet het echt niet en om even in te breken in HK topics begin ik niet meer aan, heb bij diverse HK topics heel leuk en gezellig mee gekletst totdat er een te gehecht clubje gaat ontstaan en dat groepje een voor een iemand uit kiest om weg te treiteren. Dus daar heb ik geen zin meer in. Want het zegt meer over hun dan over mij.

Maar even on topic. Foto plaatsen doe ik niet zonder toestemming maar het ziet er erg naar uit haar hoofdje half verpakt en dan aan allerlei toeters en bellen :o.

Laatste update was van 12-1:
Vandaag weinig verandering bij C, alleen na de eeg weer haar medicatie iets omhoog gegaan omdat ze toch nog licht wat zagen qua epilepsie. Maar nog steeds ademt ze zelfstandig en word ze wakker, het is zo'n knappe sterke meid! Morgen weer eeg en misschien MRI.

11-1:
Gisteravond te horen gekregen dat het slecht gaat met C, ze denken heel erg aan een stofwisselingsziekte, daar zijn er zo veel van en voor heel veel soorten zijn er geen medicatie en zijn zelfs levensbedreigend. momenteel is ze net naar het intensive care gebracht vanwege zware medicatie voor de epilepsie aanvallen waardoor haar ademhaling kan stoppen. verder word er als het goed is vandaag weer een eeg gemaakt en maandag weer een MRI. laten we allemaal hopen dat het niet levensbedreigend is en ze er weer bovenop zal komen en oud kan worden met medicatie

10-1:
Gister was er geconstateerd dat het bloed was in het hoofdje van C, maar dat blijkt achteraf na de MRI van vanmiddag vocht te zijn (ze was vandaag goed rustig met de MRI dus waren nu wel goed gelukt), ze weten dus nog niet waar dat vandaan komt en waar door. En de neuroloog van het vu in Amsterdam wil haar daar hebben voor verder onderzoek, en daar gaan we zo heen in de hoop dat ze er daar wel achter kunnen komen en het verholpen kan worden en vooral hopende dat het geen blijvende schade zal aanrichten of al heeft gedaan.

Ik leef zo ontzettend mee met ze vind dit dan ook echt zo erg. De ouders slapen in het R.M.D
Ik wacht heel geduldig af op nieuwe update van ze.

silvia58

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 19:59

Zie nu net pas dit Topic en wil met liefde een kaartje sturen aan deze ouders !
Zal je een pb sturen voor het adres.

silvia58

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 12:58

Kaartje gaat zo meteen op de post !

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-14 18:19

UPDATE!

Wij weten het al een aantal dagen maar vandaag is het bevestigd, C is zo ernstig ziek dat er helaas niks aan te doen is. Wij moeten haar binnenkort laten gaan waar zij vredig zal voort leven zonder pijn maar papa en mama zullen altijd in gedachten en in onze hart bij haar zijn.

Woorden schieten mij tekort, tranen stromen over mijn wangen. Waarom zij het kleine meisje van nog maar 3 maanden oud |( |(
http://www.mijnalbum.nl/index.php?m=fto ... y=ZZJEZUVG

othelloster

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-14 18:24

Oh nee he...
Wat erg zeg tranen schieten me in de ogen..
heel erg veel sterkte!!!!! Woorden schieten mij te kort...

NoaSky

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-14 21:17

O dat meen je niet.... Wat een enorm verschrikkelijk nieuws... Ik weet niet goed wat te zeggen, krijg er tranen van in mijn ogen.. Sterkte...

Wat ongelooflijk oneerlijk zeg.. Zo klein, dat moet toch niet mogen..

NoaSky

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 21:51

Heb nog steeds het kaartje hier liggen (wilde dat posten maar na je laatste bericht niet meer gedaan, zal dat nu ook niet meer doen..) zouden ze een hart onder de riem kaartje nog wel op prijs stellen, want dan ga ik morgen even een nieuw kaartje halen, of is dat te confronterend?

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-14 15:41

Ik heb even je topic opgezocht :o

Hoe gaat het nu? En mijn vraag is hetzelfde als NoaSky....