Ja, misschien een stomme vraag, maarja. Ik ben vandaag bij de huisarts geweest vanwege mijn keel; heb al een jaren slikproblemen, drie keer slikken voor een slok drinken weg is, nooit wat achter gezocht eigenlijk, tot ik in September pijn kreeg in mijn klieren net onder mijn kaak. (al vanaf September, maar toen werd 't afgewimpeld als niks) en nu sinds de afgelopen twee weken heel erg veel last van slijm. Ik krijg het niet afgeslikt, super dik en de enige optie die overblijft is keel schrapen en hopen dat ik niet overgeef als ik alles uitspuug. Nu bleek vandaag dat mijn amandelen veel te groot zijn en samenhangend met meer vage klachten waarvoor ik ben geweest het afgelopen half jaar, vermoed de huisarts pfeiffer. Daar ben ik nu dan ook op getest en daar krijg ik deze week de uitslag van. Nu denk ik niet dat het dat is, gezien ik het nog gewoon kan opbrengen om 6x per week te sporten
Nou, goed. Ik heb voor wat ik weet geen keelontsteking, maar wat ik wel vreemd vind is dat mijn amandelen, voor mij, altijd al zo groot zijn geweest (ja ik kijk er geregeld naar vanwege de aanhoudende klachten) Nu vraag ik me dus eigenlijk sterk af of ik niet al jaren rondloop met amandelen die te groot zijn en ik daarvan dat probleem met slikken heb. Overigens moet ik sowieso naar de kno-arts mocht ik geen pfeiffer hebben, dat even erbij vertellend. Maar ik vroeg mij af hoeverre dat dus mogelijk is en of er dan de mogelijkheid bestaat om de amandelen weg te laten halen