Ik verwacht hier geen tips of wat dan ook want ik weet dat 'ik er maar mee moet leren leven' maar ik heb echt een hele stomme zak van een stiefvader. Laatste tijd hebben we alleen maar ruzie, de redenen ga ik niet op internet zetten, maar het ergste vind ik dat van mij maar word verwacht dat ik altijd sorry zeg. Dat ga ik dus mooi niet doen terwijl hij de schuld van alles is, hij mag ook wel eens voor een keer in zijn leven sorry zeggen. En ja ik heb het al tegen mijn moeder gezegd maar dan krijg ik ''Doe normaal'' of ''Zeg sorry''. Ik weet zeker dat ik hem nooit ga accepteren en mijn echte vader heb ik nooit gekend (tienermoeder, hij ging weg) dus ik moest dit gewoon even van mij afschrijven.
Urbanus
Geplaatst: 13-01-14 18:04
Hé bah wat vervelend dat het niet zo fijn gaat! Is dat altijd zo geweest of sinds de laatste tijd? Toen ik jou leeftijd had kon ik ook niet goed overweg met mijn ouders dus ik snap wel hoe je je voelt. Kun je jezelf wel afleiden met leuke dingen?
lieveli, ruzie nog niet echt maar het is ook weer niet zo dat we altijd een band hadden of zo. Momenteel zit ik ook al een aantal maanden thuis vanwege pesten maar ik loop wel hard en probeer ook elke dag naar mijn verzorgpony te gaan.