Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
kriistellx schreef:Raponsje schreef:Een vriendin heeft het gebruikt. Op donkerbruin haar werd het knal oranje met nog steeds donkerbruine punten. Om over de geur nog maar neit te spreken.
En hoe was de conditie van haar haar? Was het heel droog of nog zoals eerst?
Myrthee_ schreef:Ik heb het wel gebleekt nadat mijn haar zwart is geweest. Is toen donkerbruin geworden maar wordt steeds lichter. Heb er daarna een lichtbruin overheen gegooid en het is nu redelijk oké.
Mijn haar is wel wat dood, maar alleen de punten. Dus vind het zelf meevallen.
Met de kleurverwijderaars heb ik in het verleden ook alleen maar oranje haar gehad dat er niet uitzag. Haar deed hetzelfde als met de bleek.
kriistellx schreef:Myrthee_ schreef:Ik heb het wel gebleekt nadat mijn haar zwart is geweest. Is toen donkerbruin geworden maar wordt steeds lichter. Heb er daarna een lichtbruin overheen gegooid en het is nu redelijk oké.
Mijn haar is wel wat dood, maar alleen de punten. Dus vind het zelf meevallen.
Met de kleurverwijderaars heb ik in het verleden ook alleen maar oranje haar gehad dat er niet uitzag. Haar deed hetzelfde als met de bleek.
Kan je niet als je een kleurverwijderaar hebt gebruikt er daarna gewoon blond overheen doen?
Biskwie schreef:Ik heb een fijne ervaring met dit product. Heb van mezelf blond haar en heb het de laatste twee jaar altijd donkerbruin geverfd. Ik was klaar met het altijd maar bijkleuren.
Op de gok heb ik dit product gebruikt en het langer laten zitten dan voorgeschreven.
Het stinkt als een idioot, maar het heeft mijn haar teruggekleurd naar donkerblond, zonder vlekken of beschadigingen.
Van het donkerblond heb ik wat highlights laten zetten door de kapper en zo iedere keer na een tijdje weer een setje en al snel was mn haar weer lekker blond en zo goed als mijn eigen kleur (met wat highlights).
Ik heb tevens gekozen om bij iedere keer highlights zetten ook een stukje van de onderkant af te knippen. Dan gaat het voor je gevoel sneller.
Ik ben blij met mn haar zoals het n is.