Ik had/heb een steen in m'n nier van geloof ik ongeveer 1cm bij 1cm zei m'n arts. Afgelopen dinsdag hebben ze 'm vergruisd, alleen heb ik m'n grote twijfels of dit is gelukt. Woensdag heb ik 3 ministeentjes gehad, iets groter dan zandkorrels (vang alles op met een zeefje). Verder tot nu toe is er nog niks gebeurd...
Sinds vanmiddag heb ik net zoveel last als anders, maar tijdens het plassen erg pijn...
Grootste gedeelte van de dag loop ik met hevige buik, zij en onderrug pijn en beroerd, lig dan op de bank en wandel zo nu en dan door het huis, met een gebogen rug, anders is het niet te doen.
Als het af en toe "goed" gaat, nog wel last, maar dat is dragelijk, probeer ik zoveel mogelijk te bewegen en eventueel naar m'n paard voor afleiding...
Ik drink genoeg, tenminste ze gaven mij het advies minimaal 2 liter te drinken... Eten heb ik écht geen trek aan als ik me goed min voel, als het wat minder is probeer ik wel wat te eten.
Iemand ervaring hiermee? Voel me behoorlijk zwak. Heb pas over 2,5 week controle, maar als het zo door gaat (veel last, maar gebeurd weinig/niks, geen gruis/steentjes) heb ik de neiging om te bellen voor eerdere controle. Tot nu toe heb ik ook nog geen koliekaanvallen gehad.
Wie o wie kan me verder helpen?