De reden waarom ik dit droom?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

canela

De reden waarom ik dit droom?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-14 15:49

Hallo bokkers!

Ik heb nu al meerdere dagen achter elkaar dat ik droom dat iemand me wilt vermoorden..
Meestal zijn het mensen waar ik om geef zoals mn vader of vrienden.
Ik ben totaal niet bang om vermoord te worden, het is ook niet gebeurt dat ik iemand ken die vermoord is of is overleden. Dus ik zou eigenlijk zo snel de reden niet weten waarom, ik weet wel dat ik dit heel vervelend vind en er graag vanaf wil.

Zou iemand een tip hebben om er vanaf te komen of een rede kunnen weten?
alvast bedankt! :)

Anoniem

Re: De reden waarom ik dit droom?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-14 15:53

Slaap je wellicht in een warme pyama en onder warme, dikke dekens?

Ik heb als ik het ontzettend warm heb in m'n slaap ook zulke bizarre dromen. Helemaal niet erbij stilstaand dat de verwarming dan aan staat en ik onder een hele dikke donsdeken lig.. Weet niet of het er wat mee te maken kán hebben hoor :)

Wel ontzettend rot om zo te dromen zeg, bah :(

canela

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-14 15:59

chelle_dora schreef:
Slaap je wellicht in een warme pyama en onder warme, dikke dekens?

Ik heb als ik het ontzettend warm heb in m'n slaap ook zulke bizarre dromen. Helemaal niet erbij stilstaand dat de verwarming dan aan staat en ik onder een hele dikke donsdeken lig.. Weet niet of het er wat mee te maken kán hebben hoor :)

Wel ontzettend rot om zo te dromen zeg, bah :(

Altijd als ik in slaap van heb ik het ontiegelijk koud, ookal staat de verwarming aan, lig ik onder een winter deken en heb ik een oversize shirt aan. Als ik dan wakker word heb ik het wel warm maar niet onaangenaam warm. ik zou natuurlijk de verwarming uit kunnen laten en eens kijken of het helpt :)

Sincere

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 14:46

Tik het eens in op google! Doe ik ook vaak na een rare droom en dan komen er betekenissen uit die vaak best nog kloppen ook! :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 14:48

canela

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-14 22:29

[***], bedankt zal eens kijken :)

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 10:19

Je hebt mensen nodig om te kunnen dromen, jij kiest zelf die personen uit. Die personen hebben jou iets te vertellen, je kan van hun leren. Vermoord worden of iemand willen vermoorden is dat je ergens een eind aan moet maken, er is een kwestie die moet stoppen. De persoon in jou droom weet hoe je dat moet doen, vraag je af hoe die persoon het zou doen?