ik zit met een probleempje. Ik ben namelijk in drie weken nu al 5 keer naar de tandarts gegaan voor één kies.. Tijdens een gewone controle heeft mijn tandarts controlefoto's gemaakt. Daarop was een klein gaatje te zien tussen twee kiezen. Op advies van mijn tandarts ben ik terug gekomen om dit gaatje te vullen. Toen het gaatje gevuld was ging het echter pas pijn doen, en die pijn ging niet meer over. Ik ben dus weer terug gegaan. Ze heeft toen het gaatje opnieuw gevuld. Ik had ditmaal een verdoving dus voelde geen pijn hierna. Diezelfde middag was ik op stal bezig toen de verdoving ging uitwerken. Ik voelde meteen dat dat geen goede zaak was en heb de tandarts gebeld. Ik ben toen weer langsgegaan en heb een wortelkanaalbehandeling gehad.
Na deze behandeling een tijdje geen pijn meer gehad, tot een week later (vorige week vrijdag). Uit het niets deed mijn kies weer zo'n onwijze pijn. Ik ben toen naar een andere tandarts gegaan omdat de mijne met vakantie was. Die tandarts heeft weer een wortelkanaalbehandeling uitgevoerd en had geconstateerd dat er vocht onder mijn kies is gekomen.
Na vrijdag geen last meer gehad, tot nu. M'n kies doet weer zo'n vreselijke pijn.. jongens echt ik kan wel janken, zo'n zeer doet het
Maar al met al kost dit natuurlijk ook niet niets.. Ik denk dat ik het antwoord wel weet, maar kan ik zoiets verhalen op de tandarts? Ik snap dat zij er niets aan kunnen doen dat het steeds zo'n pijn doet.. maar toch..
Heeft iemand hier ervaring mee? (en tips hoe ik die pijn even weg kan laten gaan?
)