altijd bot boos en sacherijnig.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

its_daantjee

altijd bot boos en sacherijnig.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-14 20:14

hoi...

ik heb me.een tijdje helemaal niet fijn gevoelt... dood wilde ik nogniet maar ik was sagerijnig en boos. ook deed ik onbewust want echtwaar hoe ik ook mn best doe blijkbaar.ook chagerijnig en boos tegen mn vriendinnen vandaag was.een.van mn beste vriendinnen het zo zat.... ze stuurde me.een.boos whatsappje en.deed vandaag op school ook niet erg aardig. mn andere vriendinnen.vonden.deze reactie niet helemaal eerlijk.. ze.zeiden.dat ik vaak te snel.antwoord en mn mening geef... ik doe dit niet bewust maar ik vind get el heel erg. nu snap je al dat meteen de knop bij mij in de negatieve modus staat en dat ik nu verdrietig ben en mezelf zwaaaar haat. zijn er mensen die dit herkennen.... of tips hebben ofzo?

alsjeblieft geen.nefatieve reacties want k denk nu qelf.ookal zo negatief...

irisje2

Re: altijd bot boos en sacherijnig.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-14 20:17

Probeer misschien vaker aan te denken als je wat zegt dat het niet "boos" overkomt en eerst denken van kan ik dit wel zeggen?

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-14 20:18

Zal wel komen doordat je in de puberteit komt. Misschien kan je er met een goede vriendin over praten? Of je moeder? Zij heeft het waarschijnlijk ook meegemaakt. Je groeit er wel weer overheen.

Thats_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-14 20:19

Zullen je hormonen wel zijn. Je komt op een leeftijd dat je echt gaat puberen en daar zitten soms ook van zulke momenten tussen. Mocht je er heel veel last van hebben ga dan even langs bij de huisarts.

Ceriadwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-14 20:20

Dit is heel gewoon, ik zie dat je 13 bent. Je bent op de grote ontdekkingsreis hoe de wereld werkt, hoe sociale omgang met elkaar nou werkt. Soms maak je daar fouten in, en dat geeft helemaal niks als je maar (zoals jij nu doet) er over nadenkt en bekijkt hoe jij dit kan veranderen.

Groot groeien is niet altijd leuk!

its_daantjee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-14 20:29

bedankt voor jullie antwoorden... denk dat jullie gelijk hebben

@irisje2 dankje voor je tip.. ga k zeker gebuiken

MacavityL

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-14 09:31

Wat fijn dat je vriendinnen het je vertellen! Toch beter dan dat ze je negeren en geen vriendinnen meer willen zijn? Nu je het weet kun je proberen er rekening mee te houden door misschien niet zo snel iets te zeggen, maar eerst even adem te halen en te bedenken hoe je iets misschien op een aardigere toon/bewoording kan vertellen. Succes!

its_daantjee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-14 16:56

MacavityL dankjewel goede tip!