Valdispert Stress Moments

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

xJess

Valdispert Stress Moments

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-14 19:09

Hoi bokkers,
Ik moet binnenkort afrijden voor m'n rijbewijs. Ik weet nu al dat ik heel zenuwachtig ga zijn. Als ik zenuwachtig ben heb ik wel eens last van black outs, of hele domme fouten. Nou ben ik dus bang dat dat bij mijn afrijden ook gaat gebeuren. Als tip van een vriendin heb ik Valdispert Stress Moments gekocht. Dat zou moeten helpen bij een zenuwactig gevoel en bij stress situaties.
Echter, nu staat er op de bijsluiter dat de pillen je reactievermogen kunnen doen afnemen. Nou is dat in een auto natuurlijk niet heel handig... Er staat verder niets bij over wel of niet auto rijden.
Ik had met mijn intructeur overlegt, maar die vindt het lastig om antwoord op te geven op de vraag of ik ze wel of niet zou moeten nemen.
Nou hoop ik dat er hier mensen zijn die misschien ervaring hebben met valdispert tijdens het afrijden? Of misschien een ander middeltje die ik heel kort dag zou kunnen krijgen?
Alvast bedankt. :)

Sokje_6

Re: Valdispert Stress Moments

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-14 19:09

Altijd eerst proberen met een gewone les, voor je wat dan ook tijdens je examen gebruikt :)

xJess

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-14 19:13

Helaas heb ik geen gewone lessen meer... Niet zo slim van mij om dit weer op het laatste moment te doen natuurlijk. Wijze les voor de volgende keer...

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-14 19:15

Doorzetten.Ben 4 keer gezakt en toch gehaald.

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-14 21:27

Mijn vriend heeft ze voor zn afrijden gekocht en heeft geen "last" gehad van een verminderd reactievermogen.. Anders gewoon een nemen en kijken hoe je je voelt?