Hallo! Ik heb vorig zomer een knie blessure opgelopen door op verkeerde schoenen hard te gaan lopen.. Nu zei de HA dat het weer over zou gaan als ik oefeningen zou doen. Nu is het 2014 en het is nog steeds niet over. Ik loop niet meer hard, zelfs op school niet want dat is een te grootte last.. Ik baal er zo van want ik mocht graag rennen ik kan alleen nog maar rennen op zachte ondergrond ( gras, bos, bak etc) kan het zijn dat een blessure altijd kan blijven ? En wie heeft er evaringen mee? Wat heb jij toen gedaan?
Lijkt me verstandig dat je een doorverwijzing naar een orthopeed vraagt. Kan een knieband zijn, kan je meniscus zijn, kan een kraakbeendefect zijn, kan van alles zijn. En dat valt best te repareren, maar gaat niet (altijd) vanzelf over.
En als je klachten niet verdwijnen kom je zelf niet op het idee dat een fysio misschien toch wel een goed idee is, of een sportmasseur of inderdaad naar de orthopeed.
Janneke2
Geplaatst: 05-01-14 20:42
(...niet iedereen weet, dat je zonder verwijsbriefje van de huisarts terecht kunt bij de fysiotherapeut....)
En @ Ts: de fysiotherapeut kan doorgaans ook een diagnose stellen. En een fiks aantal aandoeningen helpen herstellen.
grace1989
Geplaatst: 05-01-14 20:46
Dit duurt al lang zonder dat je precies weet wat het is. Doorverwijzing vragen.