Weet iemand wat ik bedoel? Ik ben namelijk op zoek naar ervaringen. Werkt het echt zo goed als in de reclame en hoe duur is de tang?
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

naomi_g1998 schreef:Die je haar naar binnen 'zuigt' en dan vanzelf krult? Op youtube heb ik daar namelijk best wat plukken haar zien verliezen als je het fout doet.

Cayenne schreef:Jeetje, wat een geld![]()
Ziet er wel makkelijk uit, maar ik ben dus ook bang dat het haar verbrand of je opeens plukken in je handen hebt. Ik heb heel moeilijk haar dat slecht krullen kan vasthouden (zakt er binnen no time weer uit) dus dit zou dan een optie zijn, maar ik ben niet zo handig met dit soort apparaten
Hmm, goede en slechte ervaringen dus? Kun je hem niet open maken om je krul eruit te frutselen wanneer ie vast zit?

DaisyDarling schreef:Babyliss Curl Secret!
Bij de Kruidvat is ie nu €129,95 geloof ik.
Als je op youtube 'babyliss curl secret reviews' intypt, dan krijg je heel wat ervaringen
Die van DisforDazzle en Beautygloss zijn in het Nederlands. Ervaringen wisselen heel erg, je moet erg precies met dit apparaat omgaan
http://babyliss.nl/curl-secret/
Dizzy505 schreef:Ik zou bang zijn dat mn haar vast blijft hange dan moet je straks dat hele ding open schroeven om het er uit te krijgen