Vraag 1: Ik heb enorm veel last van haaruitval. Ik weet dat dat normaal is in deze periode van het jaar, maar dit is niet meer normaal. Als ik mijn haren borstel, een elastiek in doe enz dan vallen er zoveel haren uit. Ik draag (bijna) nooit een strakke staart en draag mijn haren nu ook zoveel mogelijk los, zodat er geen haren meer kunnen uitvallen. Ik douche om de dag
Vraag 2: Deze vraag zou ik graag via PB willen stellen. Het is namelijk een vraag van de onderkant en ik voel me fijner als dit via de PB wordt gedaan. Het gaat niet over menstruatie.
Vraag 3: Ongeveer een half jaar (misschien iets meer) gebeurde dit: Ik liep gewoon door de gymzaal en opeens draait mijn been weg (knie). Toen hoorde ik een hele harde knak die uit mijn knie kwam. Ik viel toen op de grond en had daarna 1/2 minuten verschrikkelijk veel pijn in mijn knie. Nu heb ik daar nog steeds last van. Ik kan mijn rechterbeen niet helemaal uitstrekken en soms krijg ik er ineens veel last van. Er zitten twee botten in je knie (toch?) en op de plaats van de scheiding daar heb ik pijn. Iemand enige idee wat dit kan zijn? Ik ben van plan om binnenkort langs de HA te gaan.
Voor de rest eet ik alles, fruit, noten, en ga zo maar door. 
)