Aan het einde van de middagen zat het al minder lekker.
Gisteravond voor het slapen gaan een fluimicil en een paracetamol genomen, en lekker m'n bedje in.
Vannacht heel erg aan het hoesten geweest, heb letterlijk ieder kwartier op de wekker gezien, alles deed me zeer en wist niet hoe ik leggen moest. Alsof er iemand bovenop me zat.
M'n man vanmorgen de visite afgebeld voor vandaag (ben nog jarig ook vandaag) en een afspraak bij de ha.
Deze was nog op een spoedvisite maar de assistente deed al wat onderzoekjes. Saturatie was veel te laag 89/90 en hartslag te hoog. Hartfilmpje gemaakt en die was gelukkig goed.
Bloeddruk was ook goed, al is deze bij mij nooit heel hoog.
Wel verhoging.
Toen ze klaar was daarmee was de ha ook weer terug.
Eerst vreesde hij voor een longembolie, maar geen zere benen en vocht.
Als test 6 puffen Ventolin gekregen en hiermee ging de saturatie omhoog naar 93, dus dat was wel weer positief. Anders had hij me op laten nemen.
Nu een zware ab kuur, Ventolin en prednison en morgenochtend weer terug komen.
Maar wat een enge gewaarwording zeg, naar adem liggen happen als een vis op het droge.
Gelukkig is de benauwdheid niet meer zo erg als vannacht en vanmorgen, maar nog niet goed.
Naar de wc heen en weer lopen is al een hele opgave zeg
)
Gefeliciteerd
heb ook sinds donderdagnacht amper meer geslapen door de oorpijn en gehoest. Men, wat kan een oor zeer doen
mn longarts had er nog nooooit van gehoord maar zodra ik melk drink oid blaas ik bijna 10% minder in een longfunctietest (vanaf 10% is het een reactie en mag je het pas benauwdheid noemen maar goed, er is duidelijk een verschil meetbaar!)