2 weken terug, vrijdag de 13e geopereerd aan mijn bovenbeen, net onder mijn knie. nu verdwijnen de hechtingen behoorlijk snel mijn vorige operaties, en is de wond dan ook gewoon dicht.
maar nu... zitten ze er nog en zijn ze behoorlijk aan het irriteren... het is aan het begin en einde van de wond, en hier is het ook rood (ontstoken)
ik kan er niet druk op zitten, dus op mijn knien zitten e.d gaat niet dus wordt er wel zat van nu

nu is de wond ook weer open gegaan, in het midden gaan bloeden en aan de uiteinden. (ik heb niet aan draadjes getrokken hoor
) morgen ga ik wel even langs de HA denk ik maar...
hij is 7 dagen na de operatie wel erg warm geworden, de wond meette met de thermo meter (zo'n infra rood voor op je slaap ) op zijn hoogst 38,3 terwijl de gewone huid 36 is.
blijf met thuis morgen
) zat en halve cm onder de huid, die irriteerde waarschijnlijk. nu die eruit is voelt de huid ook een stuk minder strak gespannen.
al was de asistente wel wat lomp met het eruit trekken en dan afknippen
uitstrekkend om die schaar te pakken... ondertussen had ze al zo hard getrokken dat ze de huid open had getrokken, waardoor het knoopje zichtbaar werd, uiteindelijk heeft ze die er dus ook uitgeknipt.