Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

angelaatjuh schreef:Ik zou bij de Douglas vragen wat ze daar eventueel aanraden. Heb ik ook gedaan maar achteraf wel spijt (wou iets zonder parabenen en parfum en kreeg er 1 mee van maarliefst 60 euro, daar getest, nergens last van. En thuis kreeg ik ineens wel reactie op de dagcreme en nu nog steeds..) Maar er lopen zat meiden die daar heel veel verstand van hebben
Ik gebruik nu sinds kort een gezichtsreiniging van biodermal in combinatie met een nachtcreme. Dit gaat bij mij vrij goed.
Het is voor iedere huid verschillend, heb je een vette huid, of juist een droge etc. Verdere tips heb ik niet helaas.. Gebruik niet heel vaak gezichtsproducten enzo
Ik gebruik het eigenlijk niet zo vaak, Lushdingen zijn ook best wel prijzig dus ik ben er zuinig mee
lucifertje schreef:angelaatjuh schreef:Ik zou bij de Douglas vragen wat ze daar eventueel aanraden. Heb ik ook gedaan maar achteraf wel spijt (wou iets zonder parabenen en parfum en kreeg er 1 mee van maarliefst 60 euro, daar getest, nergens last van. En thuis kreeg ik ineens wel reactie op de dagcreme en nu nog steeds..) Maar er lopen zat meiden die daar heel veel verstand van hebben
Ik gebruik nu sinds kort een gezichtsreiniging van biodermal in combinatie met een nachtcreme. Dit gaat bij mij vrij goed.
Het is voor iedere huid verschillend, heb je een vette huid, of juist een droge etc. Verdere tips heb ik niet helaas.. Gebruik niet heel vaak gezichtsproducten enzo
Mee terug gaan! Ik heb ook een crème gekocht, wel er duidelijk bij verteld dat ik een zeer gevoelige huid heb en dat ik zeer snel reageer op crèmes. Ik mocht er mee terug gaan als ik er een reactie op zou krijgen. Tot nu toe nog niet gebeurt.
Ik gebruik overigens ook annayake, erg prijzig maar voor de goedkopere crèmes ben ik allergisch voor