Welke gezichtsverzorging gebruiken jullie?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Meliaforever

Welke gezichtsverzorging gebruiken jullie?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-13 22:21

Ik heb een hele mooie Douglas bon gehad als kerstpakket en ik ben toe aan nieuwe gezichtsverzorging.

Welke gezichtsverzorging gebruiken jullie en nog tips? Nu zie ik ook overal serums is dat wat?

Snollygoster

Re: Welke gezichtsverzorging gebruiken jullie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-13 22:23

Geen, af en toe eens wat niveau als mijn huid echt te droog is :')

Angelaa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-13 23:08

Ik zou bij de Douglas vragen wat ze daar eventueel aanraden. Heb ik ook gedaan maar achteraf wel spijt (wou iets zonder parabenen en parfum en kreeg er 1 mee van maarliefst 60 euro, daar getest, nergens last van. En thuis kreeg ik ineens wel reactie op de dagcreme en nu nog steeds..) Maar er lopen zat meiden die daar heel veel verstand van hebben :)

Ik gebruik nu sinds kort een gezichtsreiniging van biodermal in combinatie met een nachtcreme. Dit gaat bij mij vrij goed.

Het is voor iedere huid verschillend, heb je een vette huid, of juist een droge etc. Verdere tips heb ik niet helaas.. Gebruik niet heel vaak gezichtsproducten enzo

Kaspar

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-13 23:25

Ik gebruik heel simpel extra virgin cocos olie. Voed, verzorgt, herstelt, puur natuur en zeer betaalbaar

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-13 23:31

Ik gebruik Clinique, hebben ze voor verschillende huidtypes :)

_Kellyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-13 23:35

Ik gebruik Avene (heb een hele gevoelige huid en bij de meeste dagcreme's prikt/brand het als een malle), ik vind dit merk erg fijn! Maar is helaas niet bij Douglas te koop..

Romeo2007

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-13 00:05

Ik gebruik de hydratherm lijn van Chanel. Eerst reiniging met Milk, daarna tonic erover, vervolgens hydratherm serum en als laatste mijn dag of nacht creme eroverheen. Volgende aankoop gaat het masker van Chanel worden. Wil ook nog graag de scrub en oogcreme hebben

sharonaida

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-13 00:10

Ik gebruik producten van Hannah, wel prijzig, maar superfijn voor mijn huid!

Hanmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-13 01:49

Annayake, van de Douglas. Werkt geweldig goed maar wel prijzig :j

lucifertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-13 01:52

angelaatjuh schreef:
Ik zou bij de Douglas vragen wat ze daar eventueel aanraden. Heb ik ook gedaan maar achteraf wel spijt (wou iets zonder parabenen en parfum en kreeg er 1 mee van maarliefst 60 euro, daar getest, nergens last van. En thuis kreeg ik ineens wel reactie op de dagcreme en nu nog steeds..) Maar er lopen zat meiden die daar heel veel verstand van hebben :)

Ik gebruik nu sinds kort een gezichtsreiniging van biodermal in combinatie met een nachtcreme. Dit gaat bij mij vrij goed.

Het is voor iedere huid verschillend, heb je een vette huid, of juist een droge etc. Verdere tips heb ik niet helaas.. Gebruik niet heel vaak gezichtsproducten enzo

Mee terug gaan! Ik heb ook een crème gekocht, wel er duidelijk bij verteld dat ik een zeer gevoelige huid heb en dat ik zeer snel reageer op crèmes. Ik mocht er mee terug gaan als ik er een reactie op zou krijgen. Tot nu toe nog niet gebeurt.
Ik gebruik overigens ook annayake, erg prijzig maar voor de goedkopere crèmes ben ik allergisch voor :(

XxSasjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-13 01:54

Ik gebruik de kruidvat dag & nacht creme en die werkt prima.
Veel cremes prikken bij mij, maar deze niet :)

YellowGray

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-13 01:55

Ik heb een maskertje van Lush (Mask of Magnaminty) en een soort serumachtig iets, Full of Grace, die doe ik meestal voor ik ga slapen. Voor droge plekjes Dream Cream, maar dit is ontzettend dik en vettig dus dat smeer ik niet op de rest van mijn gezicht :P Ik gebruik het eigenlijk niet zo vaak, Lushdingen zijn ook best wel prijzig dus ik ben er zuinig mee :)

no--a

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-13 02:07

Het hangt echt ontzettend af van je huidtype! Heb je een droge huid, gecombineerd of vet, gevoelig of juist niet. Het je last van schilferende plekjes of onzuiverheden. Weegt natuurlijk allemaal mee in je keuze. Misschien gewoon eens binnenlopen voor advies. Over het algemeen trekken ze gelijk van alles uit de kast om te voelen, ruiken en proberen én hebben ze aardig verstand van zaken dus zou het zeker eens doen!

Zelf gebruik ik de producten van Yes To, die zijn hier alleen niet bij de douglas te krijgen dus als je ze per se van je bon wilt halen heb je daar helaas weinig aan. Ben er wel erg tevreden mee;)

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-13 11:48

Ik heb die van het eigen merk van Ici Paris, maar daar heb jij met je douglas bon weinig aan haha

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-13 11:51

Ik gebruik Clinique, prijzig maar heel fijn in gebruik. Er zit geen parfum in en is heel zacht voor je huid. Er zijn producten voor verschillende huidtypes, ze kunnen je bij Douglas vast adviseren. Ik gebruik zelf de facial wash, tonic nr 2 en de moisture surge dagcreme.

Angelaa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-13 12:06

lucifertje schreef:
angelaatjuh schreef:

Mee terug gaan! Ik heb ook een crème gekocht, wel er duidelijk bij verteld dat ik een zeer gevoelige huid heb en dat ik zeer snel reageer op crèmes. Ik mocht er mee terug gaan als ik er een reactie op zou krijgen. Tot nu toe nog niet gebeurt.
Ik gebruik overigens ook annayake, erg prijzig maar voor de goedkopere crèmes ben ik allergisch voor :(

Ja had ik ook moeten doen.. Maar gebruikte het in het begin zo weinig dat ik het later toen ik dus meerdere keren een reactie had gehad het te laat vond om terug te gaan.. Volgende keer als ik zoiets doe ga ik zeker terug! vind het gewoon zonde van mn geld

Meliaforever

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-13 19:33

Bedankt voor jullie reacties! Ik ben sowieso nog van plan om aan hen te vragen wat voor huidtype ik heb, want dat weet ik niet heel zeker. :)

amandananana

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-13 22:47

Ik gebruik verschillende dingetjes, ik heb een hele gevoelige huid die helemaal onder de orde plekken zit na het douchen. 'S ochtends spuit ik het eerst in met Eau Roman van Lush, is een toner. Daarna met lotion en reinigingsmelk in 1 van nivea en daarna overdag celestial moisturizer van Lush of 's avonds nachtcreme van nivea. Beetje alles door elkaar haha, maar ik wil graag over naar producten van Lush. Helaas kun je die niet kopen bij Douglas'.