Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Nienke89 schreef:Sheran schreef:Nee hoor, kan geen kwaad. Ik ben altijd erg panisch met dat soort dingen, maar bedorven kaas is al vaak goed gegaan
Ik ben er ook panisch van en check áltijd overal de houdbaarheidsdatum van...alleen nu dus niet....
maar goed te horen dat het waarschijnlijk niet zo veel kwaad kan.
moyra schreef:Om je gerust te stellen zal ik je maar vertellen dat bij de ah de grote kazen,die op de plank liggen, en nog gesneden worden iedere ochtend de groene en witte schimmel er vanaf gesneden word en de rest weer verkocht aan de klant.
Ik denk dat het dus weinig kwaad kan.
Nienke89 schreef:Goof schreef:En anders komt het er vanzelf wel weer uit
En laat dat nou net het geen zijn waar ik panisch voor benhaha!

en dat het ook goed is gegaan! troi schreef:moyra schreef:Om je gerust te stellen zal ik je maar vertellen dat bij de ah de grote kazen,die op de plank liggen, en nog gesneden worden iedere ochtend de groene en witte schimmel er vanaf gesneden word en de rest weer verkocht aan de klant.
Ik denk dat het dus weinig kwaad kan.
Hmm ik denk dat je baas niet zo blij wordt als hij leest dat je dit bekent. Heel veel klanten zullen dan geen kaas meer willen kopen namelijk..
Is heel normaal!
Woogy schreef:is een feit toch? Kaas schimmelt niet door, dit blijft beperkt tot de buitenranden. Geraspte kaas daarentegen...kun je het beste aan de TS vragen hoe dat zit