Herpes simplex

Moderators: Shanna, Dani, Murthul, Warboel, Berdien, Hanmar, Muurp

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Elixir

Herpes simplex

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-12-13 10:38

Ik heb helaas het Herpes virus opgelopen, ik heb de genitale vorm die zich uit down under :(
Gekregen van iemand die eigenlijk zelf nooit symptomen gehad heeft, dus echt wel balen.
Ik heb het nu al zeker 2 weken en ben onlangs naar gynaecoloog gegaan die het bevestigd heeft. Eerst wist ik niet wat het was. Omdat het al te lang bezig was kon ik geen medicijnen meer nemen om het virus te remmen.. Ik heb dan ook enkel Daktozin pasta gekregen om te smeren, maar heb 's nachts zo'n verschrikkelijke last van jeuk/pijn. De meeste blaasjes zijn weg, enkel nog een aantal gesloten blaasjes op het perineum en inwendig nog een grote (open) plek.
Het grote probleem is dat ik het nu ook aan mijn ene vinger heb gekregen, waarschijnlijk door de zalf te smeren. Ik heb twee blaasjes maar ééntje zit aan de binnenzijde van mijn vinger, dus echt op mn vingerafdruk en die steekt zo hard. Mijn vinger heeft ook gloeiend heet..
Heb al vanalles zitten lezen en heb mn moeder nu naar apotheek gestuurd om L-lysine om mijn weerstand wat te verhogen. Ook heb ik gevraagd tea tree olie en vitamine E olie te halen om dit straks op de blaasjes te smeren (zowel vinger als down under). Ik hoop dat die zaken de jeuk en pijn iets wat gaan verzachten en dat de blaasjes snel zullen verdwijnen. Heb gewoon het gevoel dat ze niet meer weg zullen gaan :(..
Nog iemand ervaringen? Of tips?

**There is no secret so close as that between a rider and his horse**
**Riding a horse is the art of keeping a horse between you and the ground**
**No hour of life is wasted that is spent in the saddle**

Lidewijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-13 10:55

Heb je een pb gestuurd.

LIFE ISN'T ABOUT WAITING FOR THE STORM TO PASS...
...IT'S LEARNING HOW TO DANCE IN THE RAIN!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie