Femke_L schreef:Sterilon is echt niet de beste oplossing.. soms maak je het alleen maar erger ...
Ga gewoon terug naar je piercer en ga niet zelf lopen prutsen...
Mijn zusje heeft dit ook altijd gehad als ze haar piercing (tragus) liet zetten en laat zitten.. (blijkbaar krijgt ze altijd een ontsteking die dan soort van wildvlees/litteken ontwikkeld)..
Het advies van de shop was telkens om de piercing eruit te halen en terug te komen als ontsteking weg was... Maar helaas komt het bij haar telkens terug..
Maar dus niet zelf gaan aanklooien, gewoon ff verstandig zijn en advies inwinnen bij je piercer..
Sterilon is taboe maar de piercing eruit halen terwijl het ontstoken is kan wel? Ik heb een traguspiercing en inmiddels 2 oorbelgaatjes (al meerdere keren opnieuw laten doen overigens omdat ik vergat dat er gaatjes zaten
) en ik heb nooit, maar dan ook echt nooit problemen gehad met Sterilon. Zelfs niet met mijn traguspiercing. Die heelde prima en is nooit gaan ontsteken oid. Piercing eruit halen terwijl het ontstoken is is juist geen goede keuze, omdat de ontsteking dan "opgesloten" wordt en dus moeilijker te behandelen.