Ik heb dit plaatje op facebook gepost en natuurlijk vond elke vrouw in mijn lijst het plaatje leuk en zeeeeer herkenbaar en elke man moest er commentaar op geven.
Eentje kwam zelfs met dit:
Uit onderzoek is gebleken dat juist vrouwen zich vaker zieker voor doen dan ze zijn dan mannen.
Ze klagen eerder, grijpen eerder en meer naar medicijnen, gaan sneller naar de huisarts en het duurt ook nog eens langer voordat ze weer beter zijn. Gemiddeld is een man 2 tot 4 dagen ziek en de vrouw al snel 8 tot 10.
Maar je moet als man zijnde eens proberen te zeggen dat zij zich aanstelt, dan is het huis te klein. Mannen sluiten zich ook beter af voor dat geklaag, vrouwen zijn er gevoeliger voor. Zeker als het om hun vent gaat...
Die hoort namelijk fysiek en mentaal sterk te zijn, een stoere vent, een rots in de branding. Word de man ziek dan word ze uit die illusie gehaald en is het opeens een dramaqueen met z'n zakdoekje en moet hij zich niet als een wijf gedragen... ja inderdaad een wijf, want ze weten zelf ook donders goed hoe het echt zit.
Ikzelf ben echt nooit ziek (goede weerstand?) en loop altijd veel te lang met dingen door.
Als mijn vriend een snotneus heeft dan hoor ik dit 30 keer per dag tot het over is en hetgeen waar ik echt slecht tegen kan is het stemmetje wat mijn vriend opzet als hij niet lekker is.
Herkennen jullie dit of nou juist helemaal niet?

dat komt omdat wij niet goed uitzieken doordat we toch nog dingen gaan doen.

Al is de rest ook de moeite waard