Anderhalf maand geleden begon het, bloed in urine, urine was echt zo rood als bloed en steeds ontzettend buikpijn en beroerd... (Niet zwanger en op dat moment ook niet ongesteld) Ik dacht; stel me aan en heb dus m'n mond gehouden.. Na een week toch maar tegen m'n moeder gezegd, werd toen toch wel erg vervelend. Maar naar de huisarts geweest en dachten blaasontsteking, antibiotica gekregen maar werd helaas niet beter, m'n moeder vertelde toen aan de huisarts dat zij en mijn oma een nier zijn verloren door verstoppingen door nierstenen, dus ben doorgestuurd naar uroloog.
Vorige week CT-scans en echo's gemaakt en moet vrijdag op gesprek met de arts en hoor dan uitslag, hopelijk hebben ze wat gevonden.. Inmiddels is mijn urine al 5 keer getest, ze kunnen vrijwel niks zien, omdat er zoveel bloedcellen inzitten.
Als ik niet te zware lichamelijk dingen doe, is de urine iets donker, maar ruikt wel heel erg.. Als ik iets inspan is het donkerbruin en als ik zware dingen doe (bijv stallen mesten) is het echt knalrood.. Gisteren had ik een uur les met mijn paard en daarna zat de urine ook weer helemaal vol met bloed, ontzettend buikpijn en beroerd. Soms kan ik niet eens meer lopen, zo zeer doet m'n buik dan..
Iemand hier ervaring mee? Of iemand die me een beetje gerust kan stellen?