Back on Track producten

Moderators: Shanna, Dani, Murthul, Warboel, Berdien, Hanmar, Muurp

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Shanelle

Back on Track producten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-12-13 10:09

Hoi iedereen :wave:

Ik zit te twijfelen om de Back on Track enkelbeschermer te kopen, aangezien mijn enkel -waar paardlief 8 maanden geleden over gegalopeerd is- terug wat vervelend begint te doen (ik denk ivm de koude). Maar als ik de beschrijving ervan lees, dan denk ik; bereik je niet min of meer hetzelfde met warme sokken en een zalfje?

Dus vandaar mijn vraag of er mensen zijn die tevreden zijn met Back on Track, en zo ja, om er misschien iets meer over te vertellen?

Alvast bedankt!

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-13 03:17

Ik hoop je binnen korte tijd meer te kunnen vertellen! Ik heb in augustus mijn enkel gebroken en er zijn schroeven in geplaatst. Het ging boven verwachting goed en ik had weinig pijn meer, maar nu ineens weer wel en ik ben er zeker van dat dit door de kou komt.

Volgende week krijg ik de Back on Track sokken en ik ben heel erg benieuwd welk effect ze hebben. Ik heb voor de sokken gekozen omdat deze fijner geweven zijn en hierdoor comfortabeler. Ondersteuning voor de enkel heb ik in principe niet meer nodig en de werking van de keramische stof zou hetzelfde moeten zijn in beide producten.

backontrack.com schreef:
Denk eraan dat de enkelbeschermer meer ruimte opneemt in de schoen en dat het van iets grovere materiaal is dan de sokken. Dit zorgt ervoor dat de enkelbeschermer een zekere steun kan geven maar houd ook in dat de kanten door sommigen bij langdurig gebruik als minder aangenaam dan de sokken ervaren kunnen worden. Om vooruitgang te boeken met Back On Track dient u de beschermer tijdens een langere periode te gebruiken.

Citaat:
De werking van Welltex
Keramisch poeder wordt in polyester en polypropyleen weefsel gesmolten waardoor een stof gecreƫerd wordt die lichaamswarmte weerkaatst als een infrarode golf. Gewone stoffen isoleren lichaamswarmte maar deze stof weerkaatst een infrarode golf waardoor de bloedcirculatie toeneemt. De infrarode energie die ontstaat door de gebruikte materialen vermindert ontstekingen en zwellingen, verwarmt spieren en versnelt het genezingsproces zonder bijwerkingen.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie