Maar ik loop al een tijdje hard en dit doe ik eigenlijk altijd met ponylief langs me. In mijn omgeving ken ik eigenlijk niemand die dit ook doet. (Wel hardlopen natuurlijk maar niet samen met je pony of paard)
Ik loop 2 keer in de week hard en we doen dit minimaal 5 kmper keer en op een vast (draf)tempo. We zijn aan het oefenen voor de 10 km en ik moet zeggen dat dit al aardig goed gaat
.Ik neem de pony eigenlijk om twee redenen mee:
- De pony en ik vinden het gewoon erg leuk! Ik zie echt dat ze er heel veel plezier in heeft en daardoor heb ik ook veel lol in het rennen. Want wie wordt er nou niet vrolijk als je tijdens het rennen naast je kijkt en je ziet elke keer een vrolijk/prethoofdje van je paard?
- Een andere reden is dat het draftempo van de pony erg constant is. Hierdoor pas ik mijn tempo aan en daardoor loop ik ook in een erg constant tempo.
Dus mijn vraag,
Wie loopt er nog meer hard met zijn of haar pony/paard? Of heeft dit gedaan?

Sorry als hier al een topic van is maar ik kon niks vinden..
Lijkt wel alsof ze d'r eigen geluidjes leuk vind haha.

! Ik zou het zeker gaan doen! Het is dan leuk en ook nog eens erg goed voor je conditie haha
. Eigenlijk ren ik altijd aan de zijkant van de weg en dan Cortana (pony) rent in de berm. In de winter heeft ze nooit ijzers en anders ben ik ook erg bang dat de hoefjes erg snel gaan slijten.
)