Ik had sinds een aantal weken terug 5/6 weken ongeveer hele erge last van hoofdpijn.. dag in dag uit.
Stond er mee op en ging er mee naar bed.
Bleek het voorhoofdhold ontstekingen te zijn, (kaak-neus holte)
Van de huisarts een zware antibiotica gekregen..Tijdens het slikken ging het weg, maar zodra ik klaar was kwam het weer opzetten .. dus weer naar de huisarts. Ik kreeg de keus of nog een antibiotica of naar de kno arts voor een horror behandeling....
Dus voor de antibiotica gekozen.. Weer het zelfde verhaal.. Alleen het was wel minder toen ik stopte, maar het was er duidelijk nog.. Dus ik de huisarts gebeld voor een verwijzing naar de kno arts.
Uiteraard verwijzing gekregen..Nu moet ik in januari heen..
De hoofdpijn is niet meer zo heel erg, maar het is ook niet weg, vooral als het druk is is het aanwezig.
Maar ik heb me er een beetje in verdiept en vindt het wel raar dat het niet na 2 antibiotica 's over is terwijl ik lees dat het zonder medicatie over moet gaan.
En ik kan ook niet echt vinden hoe en wat ze dan gaan doen..?
Gaan ze gelijk de behandeling doen of worden er eerst foto's gemaakt?
Kan ik gewoon weer paardrijden er na?
Groetjes.

Met antibiotica bestrijd je de ontsteking wel, maar het zorgt er niet voor dat je holtes weer "open" gaan en de boel loskomt... Maar goed dat is mijn mening.
Hun moeten ook eerst weten wat er precies aan de hand is en dan kunnen ze evt behandelen. Maar dat leggen ze je dan precies uit...