Bodysupport

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Elmira30

Berichten: 1529
Geregistreerd: 24-10-11
Woonplaats: tussen allerlei huizen

Bodysupport

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-13 15:31

Hallo :) ,

Ik vroeg me af of hier mensen tussen zitten die aan bodysupport doen en zoja, hoe dit bevalt?
Verlies je echt tussen de 8-10 kg?
Ben benieuwd :D

Elmira30

Berichten: 1529
Geregistreerd: 24-10-11
Woonplaats: tussen allerlei huizen

Re: Bodysupport

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-13 20:35

Niemand dus? :')

nine1987

Berichten: 8328
Geregistreerd: 14-07-08
Woonplaats: Alphen aan den Rijn

Re: Bodysupport

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-13 20:40

Ik weet niet eens wat t is :P

Elmira30

Berichten: 1529
Geregistreerd: 24-10-11
Woonplaats: tussen allerlei huizen

Re: Bodysupport

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-13 23:56

Een voedingsprogramma in combinatie met sporten :+ Ik was benieuwd naar ervaringen van dat voedingsprogramma van anderen.. :)

Raponsje

Berichten: 4090
Geregistreerd: 11-01-12
Woonplaats: Aarde

Re: Bodysupport

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-13 00:27

Met gezond eten in de juiste hoeveelheid in combinatie met sporten zul je inderdaad afvallen ja. :+

nine1987

Berichten: 8328
Geregistreerd: 14-07-08
Woonplaats: Alphen aan den Rijn

Re: Bodysupport

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-13 00:29

Ff offtopic (maar ik ben zo nieuwsgierig) raponsje, was jij niet zwanger?

Raponsje

Berichten: 4090
Geregistreerd: 11-01-12
Woonplaats: Aarde

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-13 00:48

nine1987 schreef:
Ff offtopic (maar ik ben zo nieuwsgierig) raponsje, was jij niet zwanger?


Niet meer gelukkig (olifantendracht van 11 maanden zou niet goed zijn).
Ik ben bevallen van een dochtertje. :)

Elmira30

Berichten: 1529
Geregistreerd: 24-10-11
Woonplaats: tussen allerlei huizen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-13 10:12

Raponsje schreef:
Met gezond eten in de juiste hoeveelheid in combinatie met sporten zul je inderdaad afvallen ja. :+



:+ Joh echt? ;) Ik was gewoon benieuwd naar ervaringen van anderen, voor ik mezelf opgeef daarvoor ;)

LynnDenise

Berichten: 6292
Geregistreerd: 04-02-04
Woonplaats: In de buurt van Rotjeknor.

Re: Bodysupport

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-13 10:17

Ik ben daar nu, na een jaar stil te hebben gestaan in gewicht, al een week of 8 mee bezig.
Wat wil je precies weten?

Elmira30

Berichten: 1529
Geregistreerd: 24-10-11
Woonplaats: tussen allerlei huizen

Re: Bodysupport

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-13 10:25

Bedankt voor je reactie LynnDenise. Ben je in die 8 weken al afgevallen? Wat eet je voornamelijk en of het makkelijk vol te houden is :-) O ja en hoe doe je dat als je een keer ergens anders eet( bij vrienden of familie)

LynnDenise

Berichten: 6292
Geregistreerd: 04-02-04
Woonplaats: In de buurt van Rotjeknor.

Re: Bodysupport

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-13 10:34

Ik ben momenteel 6 kilo kwijt geraakt. Het doel is een halve kilo per week dus dit is helemaal prima.

Hiervoor was ik zelf al heel veel kilo's kwijt geraakt door kcal te minderen, mijn voedingsschema ziet er nu veel uitgebreider uit. Ik eet meer en de kilo's gaan eraf.
Je krijgt een weekmenu, waar je je ongeveer aan moet houden. Maar voor alles heb je ook vervangende producten. (1 boterham = 2 crackers bijvoorbeeld)
Ik ben momenteel het 'bakjesmeisje' van de familie, overal gaan mijn bakjes mee naartoe. Omdat je redelijk tijdgebonden zit met je eten moet ik zelfs op de werkvloer eten, dit is op mijn werk niet anders te regelen.
Op verjaardagen zit ik dan soms ook mijn fruit of ander tussendoortje te eten en als ik bij iemand blijf eten word er altijd even gevraagd wat ik mag en gaat mijn keukenweegschaal mee. Als ze daar iets willen bestellen, zorg ik dat ik mijn bakje met eten al klaar heb en bij hun in de magnetron kan zetten.

Het is echt een levenswijze en niet zozeer een dieet. Mensen om mij heen kijken hun ogen uit met de hoeveelheid eten dat ik mag eten.

Hoeveel kilo zou jij kwijt willen Nicky84? En ga je dit via je sportschool doen?

__PSM__

Berichten: 6603
Geregistreerd: 24-03-05
Woonplaats: ......

Re: Bodysupport

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-13 10:39

Mijn nichtje en wat vriendinnen doen het. Het werkt geweldig :)

Ik stel zelf mijn lijstjes samen, en beweeg, dat werkt net zo goed :) Dit deed ik al voordat deze "cursus" begon, volgens de gewichtsconsulente heeft het voor mij niet heel veel nut om bij haar in te stappen, eerst zelf verder gaan...

Elmira30

Berichten: 1529
Geregistreerd: 24-10-11
Woonplaats: tussen allerlei huizen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-13 10:46

O wat goed dat je zoveel kgs verliest! O dat is wel handig dat er vervangende producten inzitten.
Om de hoeveel tijd moet je eten dan? O dat is wel een goed idee, eten van te voren klaar hebben, als er besteld wordt dat het in de magnetron zetten. Zijn inderdaad van die dingen wat ik me afvraag hoe dat gaat.
Ik wil zo'n 6 -8 kg kwijt. En de reden waarom ik daar aan mee wil doen is dat ze je daar (op de sportschool) wekelijks opmeten. Dat is voor mij (ben een snoeperd) een enorme stok achter de deur.

Maar het klinkt wel goed, zal vast enorm wennen zijn.

__PSM__

Berichten: 6603
Geregistreerd: 24-03-05
Woonplaats: ......

Re: Bodysupport

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-13 10:49

Je eet iedere 2,5 uur

Letsmini

Berichten: 86
Geregistreerd: 03-03-13
Woonplaats: Harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-13 10:52

Ik heb vorige jaar ook een Bodysupport programma gevolgd. En ben ook gaan sporten bij Bodysupport in Ermelo. Het heeft mij absoluut geholpen om af te vallen, maar ook om mijn eetpatroon aan te passen. Ik moest er echt aan wennen, om in het begin zoveel te eten. Ik werd iedere week gewogen, en dat was inderdaad voor mij ook de stok achter de deur. Ik ben uiteindelijk wel gestopt omdat ik, te weinig met mijn paarden bezig was door het sporten. Maar het eetpatroon heb ik nog wel gehouden, en ik ben al bijna een jaar lang op gewicht.

Elmira30

Berichten: 1529
Geregistreerd: 24-10-11
Woonplaats: tussen allerlei huizen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-13 10:54

__PSM__ schreef:
Mijn nichtje en wat vriendinnen doen het. Het werkt geweldig :)

Ik stel zelf mijn lijstjes samen, en beweeg, dat werkt net zo goed :) Dit deed ik al voordat deze "cursus" begon, volgens de gewichtsconsulente heeft het voor mij niet heel veel nut om bij haar in te stappen, eerst zelf verder gaan...



Als dat voor jou werkt, is dat ook goed toch. Ik moet voorlopig een stok achter de deur hebben ;)
Ik begin er wel enthousiast over te worden als ik lees dat het echt geweldig werkt. :)
Edit: Iedere 2,5 uur? :oo

__PSM__

Berichten: 6603
Geregistreerd: 24-03-05
Woonplaats: ......

Re: Bodysupport

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-13 10:57

Haha ja iedere 2,5 uur :)

LynnDenise

Berichten: 6292
Geregistreerd: 04-02-04
Woonplaats: In de buurt van Rotjeknor.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-13 10:58

Je eet inderdaad elke 2,5 uur, maar je kan het met andere tussendoortjes ook nog uitstellen. Ikzelf ontbijt soms al om 4u en om dan om 9 uur te moeten lunchen is iets te veel van het goede :=

Verder is het allemaal gebaseerd op het advies van het voedingscentrum. Hier zullen sommigen wel/niet achter staan. Voor mij werkt dit prima. Anderen vinden dat je te veel suikers binnen krijgt. Maar wil je dat na je dieet ook niet? :)

Wat ik zelf erg fijn vind is dat ik dit maar een bepaald aantal weken mag volgen en het daarna zelf moet gaan proberen. Daarna kan ik altijd weer besluiten om het weer een aantal weken te doen.

__PSM__

Berichten: 6603
Geregistreerd: 24-03-05
Woonplaats: ......

Re: Bodysupport

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-13 11:02

Mijn idee Lynndenise :)

Met dit systeem leer je wat je kunt eten, en leer je ook dat je best eens iets anders kunt eten, maar hoe je dat dan compenseert :j

Ik ben ook groot voorstander van alle soorten voedingsgroepen eten ipv mijden, dat hou je wat mij betreft inderdaad niet eeuwig vol :n

LynnDenise

Berichten: 6292
Geregistreerd: 04-02-04
Woonplaats: In de buurt van Rotjeknor.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-13 11:04

__PSM__ schreef:
Mijn idee Lynndenise :)

Met dit systeem leer je wat je kunt eten, en leer je ook dat je best eens iets anders kunt eten, maar hoe je dat dan compenseert :j

Ik ben ook groot voorstander van alle soorten voedingsgroepen eten ipv mijden, dat hou je wat mij betreft inderdaad niet eeuwig vol :n


Precies, doe maar gewoon normaal, daar val je ook wel mee af!
Ik wil nog zeker 30 kilo kwijt, mag dan ook echt heel veel kcal eten met Bodysupport, maar zo blijkt maar dat merendeel van de mensen zich echt uithongeren als ze aan het dieten zijn.

__PSM__

Berichten: 6603
Geregistreerd: 24-03-05
Woonplaats: ......

Re: Bodysupport

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-13 11:11

Haha ik lees het al, wij zitten op 1 lijn :)

Als je er voor jezelf uit bent dat je echt af wil vallen is t op deze methode echt niet zo moeilijk :)

Ik kan met deze methode, mijn dagen zo inplannen dat ik op geheel verantwoordelijke wijze savonds rustig een x pizza eet. Dat extra stukje inzicht heb ik gekregen door het bodysupport map van mijn nichtje eens door te lezen..

Elmira30

Berichten: 1529
Geregistreerd: 24-10-11
Woonplaats: tussen allerlei huizen

Re: Bodysupport

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-13 15:20

O nee, als ik me moet uithongeren houd ik het geen 2 dagen vol haha. Ik ga het gewoon doen :)
Het is er langzaam aangekomen, dan is het niet erg als het er langzaam afgaat, als het er maar afgaat :)

LynnDenise

Berichten: 6292
Geregistreerd: 04-02-04
Woonplaats: In de buurt van Rotjeknor.

Re: Bodysupport

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-13 15:29

+:)+ Heel veel succes!

__PSM__

Berichten: 6603
Geregistreerd: 24-03-05
Woonplaats: ......

Re: Bodysupport

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-13 15:29

Gewoon beginnen nicky :)

Elmira30

Berichten: 1529
Geregistreerd: 24-10-11
Woonplaats: tussen allerlei huizen

Re: Bodysupport

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-13 19:06

Ga ik zeker doen. Bedankt voor jullie reacties :D