Ik heb een vraag voor jullie:
Ik zit namelijk met een natuurlijke scheefheid in mijn bekken. Rechterkant staat iets meer naar voren. Ik ben hier voor in behandeling geweest maar echt opgelost wordt het niet. Ik heb een scheurtje in mijn knie gehad na een val van mijn paard (nu dicht gegroeid) en wanneer mijn bekken teveel vooruit is, doet die plek opnieuw pijn en moet ik buikspier oefeningen doen. Dit helpt, maar ik denk niet dat ik daarmee 'recht' ben.
Wat voor invloed heeft dit op mijn paard/rijden en is het schadelijk. Ik heb mezelf en mijn paard net een dressuur zadel aangeschaft en daarin voel ik het wel. Daarmee mijn vraag.
Wat denken jullie, hoe staan jullie hier tegenover?
Hoeft niet perse over mij te gaan, ik hoop ook ervaringen te horen (misschien oefeningen?). Het gaat me meer om het concept: eigen scheefheid + paard en de invloed daarvan.
Ik hoor het graag
) het 'opgelost is' kan dat dan? 

Ook sinds kort bij manueel therapeut. Ik heb beenlengte verschil (erg te merken met hardlopen - lijkt dan of ik met mijn rechterbeen elke keer ergens op sta), bekken staat verticaal wat scheef, een lichte scoliose in mn rug (ow god, klink nu echt als de geboggelde). Je ziet het van de buitenkant niet goed, mensen vinden mij vaak enorm recht zitten, maar onder die kleren kronkel ik dus alle kanten op
(Doe ik ook alleen omdat ik paard ermee help
)